Bölüm-2

5 0 0
                                    

İsyancıların temel amacı şehrin surlarına yakın olan bölgelerdeki direniş e katılmak ve şehrin biraz daha dayanabilmesini sağlamaktı. Fakat isyancılar artık bu bilgileri ellerine geçirdikleri için bir koz niteliğinde bu bilgiyi saklamak yada daha hızlı bir şekilde direnişe haber vermekti fakat isyancılar grubunun içinde bazı kopukluklar yaşanıyordu herkes aynı korkuyla ilerliyordu fakat herkes birbirinden farklı bir iş farklı bir yaş ve farklı bir mevkilere sahiptiler. Bu durum isyancı birliğin kısa sürede dağılmasına yol açtı bir grup isyancılar birliğine bilgiyi vermek ve savaşmak ve ülkelerini korumak için yola çıktılar diğerleri ise öğrendikleri yeni tesise doğru yola koyuldular1. birlik yani isyan grubuna doğru yola çıkmış olan birlik 2 gündür şehrin diğer ülkenin askerleri tarafından kuşatıldığını biliyordu ve bu yüzden hızlıca ilerliyordu fakat bu grupta olması gereken den yaşlı insanlar vardıve bu grubun hızını kesiyordu fakat 1. grup okadar da aceleci değidi fakat diğer ülkenin askerlerinin şehrin içlerine doğru girme fikri bile onlar için sinir bozucu ve kötüydü ve bu savaş bu şehrin direncini gösteriyor ve karşı koydukları sürece diğer ülkenin para kaybetmesine yol açıyorlardı bu bile savaş ta yaplabilecek kışkırtmalardan en büyüğüydü savaş sonrası ülkelerde genellikle ekonomik kriz olması nedeniyle savaş sırasında ne kadar az para harcanırsa okadar kolay kurtulunulabilirdi bu krizden fakat bu yeni cyborg sistemlerinin fiyatı ve bakımı çok paraya mal oluyordu. Bu yüzden savaşın erken bitmesi en uygunu olacaktı fakat direniş kuvvetleri ile karşılaşan ülkede sadece 5 veya 6 gün için şehri bırakamazlardı fakat bu sadece bir kışkırtma ve sonradan yöneticekleri şehirde pek hoş karşılanmıyacaklarının göstergesiydi ve isyan bayrağıda sadece bunu sembolize ediyordu. 2 gün sonra 1. bölük direniş kuvvetlerine katıldılar fakat tek gördükleri şey yok olmuş bir merkez karargah ve bir sürü cyborg askerdi 1. bölük gelmeden cyborglar tüm direnişi kırmış ve karargah sızmışlardı önceden verilen bilgiye görede pusu kurulmuştu. 1.bölük de çok geçmeden yokedildi ve cyborglar şehrin içlerine doğru harakete başladılar.

İsyanın Karanlığı 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin