Merhaba anne, merhaba baba. Bugün yeni hayatımın ilk günü... Siz benim kim olduğumu bilmiyorsunuz ama ben sizi çok iyi biliyorum çünkü sizin genlerinizi taşıyorum. Eveeeeet! Benim adım Bebek, yani henüz Bebek, siz bana bir isim verene kadar ben kendime böyle sesleneceğim. Benim varlığımdan haberdar değilsiniz ama yaklaşık iki hafta sonra kendimi belli edeceğim, bu iki haftanın tadını çıkarın anneciğim babacığım :) umarım benim yaşadığım mutluluğu siz de yaşarsınız, ben sizin çocuğunuz olarak seçildim. Şu an yeryüzünde ve anneciğim; senin karnında henüz bir ağırlığım yok ama doğup büyüyünce ağırlığımı koyacağım ortaya :) tamam tamam kabul ediyorum boyuma göre iğrenç espri yaptım, susuyorum ve büyümeye devam ediyorum.
Şu an beni öğrendin anne ve emin olmak için babamı da alıp hastaneye koştum. Ne yani ben yalan mı söylüyorum? geçmek bilmez bir saatin sonunda tahlil sonucunu aldın ve evet karşında beeeeen :D Merhaba anne, merhaba baba, bu ilk tanışmamız ve sen ağlamaya başladın anneciğim, hemen bir kadın doğumcuya koştunuz, bir de ondan duymak için o da ''Tebrikler'' dedikten sona artık iyice emin oldunuz. Beni daha ultrasonda göremediniz fakat varlığımdan eminsiniz. Aman anne dikkat et buradan düşmeyeyim :(
Ben her gün büyüyorum. Sen de boş durmayıp hamilelik kitapları aldın, internetten araştırıp bana artık sebze meyve isimleri vermeye başladınız. Şu an susam kadarmışım, senden duydum o.O merak etme anneciğim, birkaç hafta içinde iki kat büyüyeceğim.
İki haftadan sonra tekrar doktora geldik, Ultrasonda yaşadığım yeri gördün fakat beni hala göremedin, korkma anneciğim, iki hafta sonra hem beni görecek hem de minik kalbimin atışlarını duyacaksın. Biraz hızlı atıyor, herkes küçük olduğum için diyor ama hayır anneciğim, siz beni ilk defa görüyorsunuz diye heyecanlanıyorum.
Ve yine merhaba, artık kalp atışlarımı duyma zamanınız geldi. Yine ağlamaya başladınız anneciğim... Doktorun ''Artık yediklerine dikkat et'' dedi. Sana yiyeceğin, içeceğin ve dikkat edeceğin şeylerin listesini verdi. İki hafta sonra tekrar görüşmek üzere anneciğim. ben de bu sırada biraz daha büyüyeyim (Canım peynir çekiyor anne nolur çok çok peynir yer misin? Evvet, şu an beni duydun ve peynir yiyorsun, çok teşekkürler anneeeeee...)
Artık limon kadar olmuşum senin tabirinle, babama söylerken duydum, bir de çok uyuyormuşsun bu hamilelik seni çok halsiz bırakmış miden bulanıyormuş, bu yüzden sürekli uyuyormuşsun. uyu anneciğim uyu, altı ay sonra söz uyutmayacağım seni benim videolarımı herkese yolluyorsunuz utanıyorum. Anneannemler, babaannemler beş santimetrelik halimle tanıdılar beni ilk defa.
Yine doktordayız, artık on altı haftalık, yani dört aylık olmuşum ve cinsiyetimi merak ediyorsunuz. Sen babam gibi yakışıklı erkek olduğumu söylüyorsun (Çünkü çok tatlı yemişsin.) Babam da senin gibi güzel bir kız diyor. Bakalım kim kazanacak?
Ultrasonda buluşuyoruz tekrar ama size arkamı döndüm. Biraz daha merak edin diye. Daha sonra öğrenin azıcık daha merak edin. Üzülmeyin, diğer doktor kontrolümde göstereceğim kendimi.
Artık kocaman oldum, tam tamına 20 haftalığım. Bu sefer de muz kadar olmuşum. Anneee ne zaman vazgeçeceksin acaba meyve isimleri vermekten. Doktora kontrole geldin, evveet şu an cinsiyetimi öğreneceksiniz. Hazır mısınız? 16.5 santimetrelik boyumla selamlıyorum sizi. babam gibi uzun mu olacağım yoksa? Cinsiyetimi gösterdim, doğuma kadar pek bir heyecanın kalmadı artık, şaka şaka biliyorum ki her günü sizle uyandığım için şükrediyorsunuz.
Doğumuma bir ay kaldı. Günler su gibi geçti, babamla sizi bir telaş aldı. Yok odam, yok beşiğim, yok şampuanım alınmadık bebek eşyası bırakmadınız. Biraz da anneannemle babaanneme bırakın, onlar da ister ilk torunlarına bir şey almak. Babam gibi yaz çocuğu olacağım, şanslısın anne hasta olma derdim yok, sere serpe uyuyacağım.
sanıyorum artık gelsem iyi olacak, çok sıkıldım tek başına. Hazır mısın anne? Geliyorum... Biraz canın yanacak ama benim için sabret olur mu? Geliyorum... Ve sen burcu burcu terlemeye ve sancılanmaya başladın. Zaten çantamı önceden hazırlamıştınız. Babam seni arabamıza koydu ve doğru hastaneye geldik. Gelmeme dakikalar kala daha da heyecanlandın, ne olur babam da girsin doğuma, gözlerimi açtığımda sizi görmek istiyorum. Ve işteee... ağlayarak doğdum.
Merhaba anne, merhaba baba; bu yeni hayatımda ilk günüm. Allah üçümüze de hayırlı sağlıklı ömürler versin. Bu kadar anlatmak yeter, daha yıkanacağım, boyum ölçülecek, karnım aç sonra görüşmek üzere... Şimdilik hoşça kalın. Oğlunuz- şaka şaka kızınız Serra.