Part2live with three byuntae namja
Jae suk pun pulang ke rumah
"mn si ji hyo ni tidur agaknya"*naik atas*"kan betul ishh anak aku ni hmmm"tengok jam"ji hyo ireona"kejut jae suk dgn suara yg lembut."appa dah balik eh"*gosok mata*"haah appa dah balik dah dah pergi mandi pakai baju cantik cantik ye lpstu turun bawa ye"kata jae suk kepada ji hyo yg masih separuh tidur."hmmmm ok appa but buat apa nak pakai baju cantik cantik bukan nak gi mn pun"."mmg x gi mn pun but kwn appa nak datang"jawab jae suk"oh ok"jawab ji hyo* lalu bangun gi bilik air dgn matanya tertutup*.Jae suk hanya melihat gelagat anaknya itu....
Selepas ji hyo mandi dan bersiap..
Ji hyo memakai baju berwarna merah,ketat,x berlengan(nak katalan sexylah)tambahan pulak mekapnya peh mmg sexy.
Ji hyo pun turun dan pergi ke arah bapanya di meja makan.."appa kenapa banyak makanan yg appa hidangkan ni"tanya ji hyo kepada jae suk."kawan appa hmmm ji hyo appa kena keluar negaralah"kata jae suk."yeah!ji hyo ikutkan"kata ji hyo dgn seronok."mianeh kamu x ikut kerana kamu perlu ke universiti ye"kata jae suk."but appa saya x nak tinggal sorang
Kat umah ni"kata ji hyo dgn nada suara sedih."ha kamu akan tinggal dengan tiga anak kawan appa"jawab jae suk."hmmm sapa tiga orang tu"tanya ji hyo."kalau nak tahu kamu tunggu jap lagi mereka sampai yeTetiba ada sebuah kereta berwarna merah dihadapan rumah mereka
"ah tu dah sampai appa nak sanbut kawan appa kamu pergi hidangkan makanan ye and air sekali ye thanks anak appa nanti appa bagi hadiah ye ok appa nak keluar ni"kata jae suk kpd ji hyo*lalu keluar untuk nenyambut kawannya."ishh appa ni suruh org buat tulah buat nilah ingat org robot ke apa nasib baiklah appa baik nak bagi hadiah nanti aku suruh appa beli tiket exo hahahaha good idea*senyum jahat lpstu gi dapur untuk mengambil makanan dan minuman untuk dihidangkan*."silakan masuk ye"*pelawa jae suk*."thank"jawab appa tiga lelaki itu...
Ji hyo datang sambil mentang dulang....
"Ha nilah anak aku"kata jae suk kepada Kawannya."cantik macam ommanya"kata appa tiga namja itu.*ji hyo hanya tersenyum*."ji hyo duduklah sebelah appa".*ji hyo pun duduk disebelah appanya*."perkenalkan anak pak cik yoo ji hyo(nama buatan author).*jimin,sehun&kai yg sedang bermain phone berhenti dan memandang ke arah ji hyo*."cantik nama ha korang tengok ni cantikkan"kata appa kpd tiga org anaknya."haahlah awk single"kata mereka serentak.*bapa mereka memandang ketiga tiga anaknya iti*"kamu semua nikan"kata bapa tiga namja itu.*anak anaknya tersenyum*."ok so appa nak bagi tahu ji hyo yg ji hyo akan tinggal dgn diaorg ok"kata jae suk."apa!"jawab ji hyo.*tiga org namja itu senyum*(ada maksudlah tu)."ji hyo nak tinggal sorang ke dgn diaorg"tanya jae suk kepada ji hyo.*fikir*"ermmm diaorglah"jawab ji hyo."ok bagus pandai kamu fikir esok kemas barang ye"kata jae suk kepada ji hyo."mmmmm"jawab ji hyo."jom makan"kata appa ji hyo iaitu jae suk."jomlah"
Lalu mereka pun makan
YOU ARE READING
(Complete)Live With Three Byuntae Namja(malayff)
HumorWatak Ji hyo(rm) Sehun(exo) Jimin(bts) Kai(exo) Jae suk(rm) Sinopsis Jae suk iaitu bapa ji hyo terpaksa keluar negara bersama kwnnya kerana hal kerja. Oleh bapanya keluar negara bapanya menyuruhnya tinggal bersama tiga anak kwnnya iaitu jimin sehun...