Part7live with three byuntae namja
Skip belajar terus ke waktu rehat....
Ji hyo keluar dari kelasnya kelihatan kai menunggunya"eh kai awk buat apa kat sini"tanya ji hyo."ishh awk mesti lupakan"kata kai."lupa apa ye"tanya ji hyo yg sdg blur."ishh kitakan couple x kn awk lupa"kata kai."awk ni dah jom rehat"kata ji hyo sambil menarik tangan kai."ji hyo x yahlah nak tehat kat kantin kita rehat atas bumbumg jelah"kata kai."hmmm oklah"jawab ji hyo lalu mereka pergi ke bumbung...
Di bumbung...
"Kai saya nak tanyalah knp korang ni byuntae?"tanya ji hyo."byuntae dulu kitaorg ni budak biasa tau lpstu kitaorg berazam nak jadi fomous kitaorg cuba berbagai bagai cara antaranya couple dgn yeoja yeoja hot lpstu buat hal macam macamlah but semuanya x berjaya suatu hari kitaorg ada tengok suatu drama lakonan lee jong suk tau dia tu sama macam kitaorg budak biasa yg nak jadi terkenal satu haritu dia ada baca satu akhbar berkenaan dgn seorang lelaki yg byuntae tau sejak haritu dia berubah menjadi byuntae lps habis je citer tu kitaorg sepakat nak jadi byuntae mula mula susahlah nak dapat yeoja tau but kitaorg buat gaya sexylah pikat diaorglah lps dah pikat kiranya diaorg dah masuk perangkap kitaorg"jelas kai panjang lebar."oh sbb tu but saya tengok awk xlah byuntaekn"kata ji hyo."hmmm ada kisahnya"kata kai."ada kisah citerlah"kata ji hyo ingin tahu."hmmm baiklah....suatu hari saya pikat tau seorang yeoja alah yeoja tu anak kawan omma saya tau lps tu dia terpikat dgn saya,saya ajak dia pulang dia pun ikut ketika di rumah saya dia terminum air arak dia mabuk waktu dia mabuk dia mulakanlah projeknya dekat saya hmmm satu bulan kemudian dia datang jumpa saya dia baling batu pada saya dia kata saya ni laki x guna dia memberitahu ommanya tentang itu mula mula ommanya tidak percaya but dia masuk ke bilik saya kelihatan baju dalamnya di bawa katil ommanya marahkan saya dan dia putus kawan dgn omma saya sejak haritu omma saya mula tahu yg kitorg ni byuntae and omma saya mula benci kitaorg omma saya menyalahkan appa saya dan dia terus pergi dari runah kami dan bercerai dgn appa saya sejak haritu saya mula insaf"kata kai."kai saya nak tanyalah knp omma awk salahkn appa awk?"tanya ji hyo."sbb appa saya dulu jugak byuntae"jawab kai.jom awak masuk kls"ajak ji hyo sambil tersenyum dan menguhulurkan tangannya pada kai.kai memegang tangan ji hyo dan cium bibir ji hyo agak lama"awk thanks awk sbb awk berani dgn saya"kata kai sambil memeluk ji hyo.ji hyo membalas pelukkan kai"sama sama"jawab ji hyo....
YOU ARE READING
(Complete)Live With Three Byuntae Namja(malayff)
HumorWatak Ji hyo(rm) Sehun(exo) Jimin(bts) Kai(exo) Jae suk(rm) Sinopsis Jae suk iaitu bapa ji hyo terpaksa keluar negara bersama kwnnya kerana hal kerja. Oleh bapanya keluar negara bapanya menyuruhnya tinggal bersama tiga anak kwnnya iaitu jimin sehun...