Last-live with three byuntae namja
"Kai jom keluar"ajak sehun."gi mn kalau cari awek x nm ikut"kata kai."ishh kau ni kita jalan jalan lah"kata sehun lalu menarik kasar tangan kai.."oi kau nak bawak aku gi mn ni"marah kai."aku nak kau melamar ji hyo ye kita cari cincin dulu and lpstu kita gi salon ok"kata sehun...
Di rumah..
"Ji hyo jom keluar"ajak jimin."pergi mn"tanya ji hyo."ikut jelah"kata jimin sambil menarik tangan ji hyo."ya jimin saya tanya ni"marah ji hyo."awk akan tahu"kata jimin lalu pergi ke sebuah salon..."asal bawak saya gi salon ni"tanya ji hyo."awk jangan banyak tanya boleh x"kata jimin lalu menolak ji hyo ke dalam salon"cik saya nak awk cantikkan dia secantik yg boleh"kata jimin......."ok cik ji hyo boleh ikut saya"kata yeoja itu lalu membawa ji hyo untuk dicantikkan.....Tidak lama kwmudian ji hyo keluar kelihatan dia sangat cantik bagaikan bidadari jimin yg melihat ji hyo terganga x ingat dunia"ji hyo you so beautiful"kata jimin lalu menarik tangan ji hyo."ya jimin nak buat apa ha suruh saya pakai gini"kata ji hyo."awk listen ok nanti awk akan tahu ok"kata jimin.... Tidak lama kemudian sampai di sebuah tempat"ji hyo turunlah"kata jimin."turun gelap semacam je"kata ji hyo."nanti teranglah tu"kata jimin lalu menolak lembut ji hyo keluar.ji hyo pun berjalan ketika dia berjalan lampu dibuka setiap langkahnya lampu terbuka ji hyo tiba disuatu tempat dia duduk di situ tiba tiba datangnya kai dan melutut didepan ji hyo kai mengeluarakn sekotak cincin"ji hyo will you marry me"kata kai lalu membuka kotak itu kelihatan sebentuk cincin yg cantik ji hyo menangguk"yes yes"balas ji hyo kai yg mendengar tersenyum sehun dan jimin menepuk tangan"tahniah"kata jimin dan sehun kai dan ji hyo hanya tersenyum....
Pada keesokkan pagi...
Appa ji hyo datang untuk menjemput ji hyo"appa!"jerit ji hyo appa ji hyo tersenyum"semalam anak appa dilamarkn"kata appa ji hyo."haah but macam mn appa tahu"tanya ji hyo."kai minta kebenaran appa "jawab appa ji hyo."so appa setuju"tanya ji hyo."mestilah"jawab appa ji hyo....Tidak lama kemudian mereka dikhawinkn.....
Pada malam itu..
"Kai saya nak mandi dulu tau"kata ji hyo."nak mandi eh nak ambil baju ni"kata kai lalu memberikan beg pakaian."baju apa ni"tanya ji hyo dan membuka beg itu but dihalang oleh kai"awk jgn tengok sekarang awk tengok bila nak pakai ok"kata kai..ji hyo hanya mengikut arahan kai...tidak lama kemudian ji hyo keluar sambil menutup badannya menggunakan tuala kai pergi ke arahnya"awk jangan malu"kata kai."ya kai knp awk bagi saya pakai baju dalam warna merah dan seluar dalam warna merah ah"marah ji hyo tanpa dia sedari tuala dia terjatuh kai yg melihat mulalah melenting"awk jom mainlah"kata kai lalu menolak ji hyo ke katil dia mencium bibir ji hyo"let start game"kata kai lalu dia membuka baju dalam milik ji hyo dan dia pergi ke bahagian bawa pulak dia membuka seluar dalam ji hyo and tahu tahulahkan....
Tidak lama kemudian ji hyo melahirkan anak....mereka hidup bahagia....
YOU ARE READING
(Complete)Live With Three Byuntae Namja(malayff)
MizahWatak Ji hyo(rm) Sehun(exo) Jimin(bts) Kai(exo) Jae suk(rm) Sinopsis Jae suk iaitu bapa ji hyo terpaksa keluar negara bersama kwnnya kerana hal kerja. Oleh bapanya keluar negara bapanya menyuruhnya tinggal bersama tiga anak kwnnya iaitu jimin sehun...