Demir Karahan

59 2 1
                                    

Multimedia: Demir

Camdan henüz gitmediğini görebiliyordum. Kaan'ın başını dizimden yavaşça kaldırdım . Boynunun tutulmaması için montumu başının altına koydum ve ayaklandım.

Yanına gittim ve,

"Merhaba,okulda iyi bir tanışmamız olmamışti.Ben Defne. Defne Korkmaz."dedim.

Elini bana uzattı ve soğukça,

"Ben Demir Karahan.Memnun oldum."dedi

"Bende."dedim.

Eğilip yerdeki içki bardağını aldı ve mekana geri döndü.Bende arkasından içeri girdim.

Demir'in Gözünden

Gürültüden kaçmak ve hava almak için kulüpten çıktım.

Bir süre sonra okulda çarpıştığımız ve klüpte birbirimize rastladığımız güzel gözlü kız yanıma geldi ve bana ismini , soyismini söyledi ve selamlamak için elini uzattı. Selamına bende ismimi ve soyismimi söylemek için karşılık verdim.

Normalde biri ile tanışırken soyismimi söylemem ama o diğerleri gibi değildi.Beni benden alan yeşil gözleri vardı.Farklı bir havası vardı.

Yere koyduğum içki bardağını aldım ve Oğuzların yanına geri döndüm.

__________

İçeri girdiğimde Kaan'ın yanına geri döndüm.Kafasını yavaşça kaldırıp tekrar dizlerimin üstüne koydum.

Selin ve Ece'nin yerinde olmadığını fark ettim ve Çaprazımızdan gelen Selin'in gülme sesiyle gözlerim sonuna kadar açıldı.Selin kıkırdayıp bana döndüğünde gel anlamında elini sallıyordu.Kaan'ın başını tekrar yavaşça koltuğa koydum ve hışımla Selin'e doğru yürüdüm.Yanlarına vardığında Demir'in sarışın arkadaşı ile gülüşüyordu.Kolundan tuttum ve kendime doğru çektim,

"Selin ne var ?"
Diye sordum.

"Kaan'ı bırakıp bize katılsana , ne güzel eğleniyoruz."dedi

Demir de beni izliyordu.

"Saat geç oldu gitmemiz lazım."dedim

"Ya hayır!Sen beni bırak da Ege 'ye sahip çık."dedi.

Ege içtiği zamanlar bir yerde sızıp kalırdı.Ve bu yer hep tuvalet olurdu.

Sinirle yanından ayrıldım ve Kaan'ı uyandırmaya gittim.Hem tatlı uyuyuşuna kıyamadım, hem de içince çok zor uyandırıldığını biliyordum.

Demir belki yardım eder diye yanlarına tekrar ulaştım ve,

"Demir,arkadaşım tuvalette sızmış.İçeri giremem,bana yardım eder misin?"diye sordum.

Bana dönüp ukalaca bir tavırla,

"Ben neden öyle birşey yapayım ki?Sevgiline söyle o yapsın."dedi

Söyledikleri ile şok oldum. Dışarıdan böyle mi görünüyordu.

"Söylediklerine dikkat et.O benim sevgilim değil.Yardım edecek misin onu söyle!"dedim.

"İyi.Artık bana borçlusun."dedi ve sırıttı.

Ayağa kalktı ve merdivenlere yöneldi.Bende arkasından gittim.Merdivenlerden çıkışı bile kendine hastı.

Erkekler tuvaletine vardığımızda, Demir içeri girdi.Egehan'ın ayaklarından kapıya doğru ittirdi ve gözleriyle bana kollarını işaret etti.Kollarından tuttum ve havaya kaldırdım.Birlikte onu merdivenlerden indirdik.Bana göre ağırdı.Demir hiç zorlanmadan onu taşıdı.

Bizim köşemize doğru ilerledik ve Demir ile onu koltuğa yavaşça yatırdık.

"Yardımın için teşekkür ederim."dedim.Bana sırıttı ve kendi köşesine gitti.

Oraya baktığımda Selin Sarışın çocuğun dizine kıvrılmış uyuyordu.Çocuk da onun saçlarını okşuyordu.

Gidip 2 bardak buzlu su aldım ve birini Ege'nin suratına,birini de Kaan'ın suratına boşalttım.Egehan,

"Ya Defo naptın yaa!"diye cırladı.

Ona "Kes sesini yoksa ölürsün" bakışı attıktan sonra Kaan'a dayanamayıp tokat attım ve gözlerini yavaşça açıp kapattıktan sonra,

"Ya anne 5 dakika dahaa!"

Dedi.

"Ego şunu uyandır yoksa panda katili olacağım! ben kızları almaya gidiyorum."dedim.

Ege Kaan ile uğraşıyordu ve işim yine Demir'e düştü.

Yanlarına gittim ve,

"Ya bir el atsanız , geldiğimden beri bunlarla uğraşıyorum." diye ağlamaklı bir sesle konuştum.Demir,

"Bu da 2."dedi ve sırıttı.

"Oğuz , abicim Selin'i götür , bende Ece 'yi alayım." dedi.Ve uyuyan cadıyı kucağına aldı.

Ege'ye baktığımda hala Kaan ile uğraşıyordu. Gözlerimi Ege'nin anahtarı vermesi için arabaya çevirdim. Ece'nin çantasından anahtarı çıkartıp bana attı.

Demir ve Oğuz arabaya doğru ilerlerledi ve ben de kapıyı açtım.

İkisi de kızları koltuğa yatırdıktan sonra kapıları kapattılar.Oğuz içeriye gitti , Demir arabaya yaslandı.Ve bana bakmaya başladı.

Gözlerime baktığını hissedebiliyordum.Ona baktığımda gerçekten beni izlediğini gördüm.O soğuk bakışlı çocuk şimdi beni hayranlıkla izliyordu.Çok tuhaftı.Sanki beni böyle bakmayı yıllardır bekliyor gibi içten bir hayranlıkla bana bakıyordu.

İçeriye baktığımda Kaan Ve Egehan'ın bize doğru yavaşça yürüdüklerini gördüm.

Sessizliği bozmak için,

"Neden bana bakıyorsun?"
Diye merakla sordum.

"Gözlerin güzel sadece."dedi.

Utanmıştım.İlk defa Kaan,Ege ve kızlar dışında bana iltifat eden biri olmuştu. Gülümsedim ve bende,

"Teşekkür ederim." dedim.

Egehan ve Kaan yanımıza vardıklarında Ege ,Kaan'ı omzundan tutmuş dengede tutmaya çalışıyordu. Şaşkın bakışlarla bize baktı ve Kaan'ın arabasını açtı. Kaan'ı arka koltuğa itti.Kaan dengesini kaybedip koltuğa yığıldı

Ege yanımıza geldi ve bana göz kırpıp sarıldı.Bu sırada Demir bizi yarı şaşkın yarı meraklı bir şekilde izliyordu.Kulağıma,

"Yarın görüşürüz melek."dedi ve beni yanağımdan öpüp ayrıldı. arabaya bindi ve yanımızdan uzaklaştı.

Demir'e dönüp,

"Yardımların için teşekkürler."dedim.

O da,"Bana bunlar için borçlusun unutma.Okulda görüşürüz." dedi Gözlerimi devirerek arabaya bindim.Kızların uyanması için müziğin sesini açtım ve kolonlara bass verdim.Ece,

"Ne oluyor be!"diye cırladı.

O uyandıktan sonra Selin de sessizce uyandı ve sinirli gözlerle aynaya baktı.Yol boyu sessizdik.

Ece'nin evine vardığımızda,

"Yarın arabayı geri getiririm." dedim.Ve inmelerini bekledim.Ece ,dengesiz bir şekilde evinin kapısını açtı ve içeri girdi.

Selinlerin evleri ile Ecelerin evleri yan yanaydı ,bu yüzden Selin de Ece ile indi ve evine doğru yavaşça yürüdü.Evim Ecelerin evinden 500 metre kadar uzaktı.

Eve vardığımda herkesin uyumuş olduğunu gördüm. Yavaşça içeri girdim ve merdivenlerden çıktım.Odamda hemen pijamalarımı giyindim ve kendimi yatağa attım.Olanları düşünemeyecek kadar yorgundum .Kendimi bu yorucu günün ardından uykunun kollarına bıraktım.

Karanlığın İçindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin