Larry

5.5K 42 2
                                    

Ongeduldig zit Harry in de auto. Hij wil thuis zijn. Hij heeft al heel de dag hier op gewacht. Hij likt zijn lippen als hij denkt aan Louis.

Ze zouden die broeken moeten verbieden. Het uitzicht op zijn kont is voor Harry al genoeg om een boner te krijgen.

Maar helaas voor Harry moeten ze nog een half uur in de auto zitten. Harry zit alleen in de auto met Niall. Louis, Zayn en Liam moesten met de andere auto.

Somd werd hij echt gek van het management. Wat maakte het nu uit of ze wel of niet bij elkaar in de auto zaten?

Niall lijkt te merken dat Harry niet zo veel zin heeft om te praten en laat hem dan ook met rust.

Harry laat zijn gedachte afdwalen naar Louis. Iets wat hij beter niet had kunnnen doen.

Zijn broek begint al strak te zitten.

Een beetje ongemakkelijk schuift hij heen en weer. Hij heeft Louis nodig nu. Hij legt zijn jas op zijn schoot zodat Niall niks merkt.

In het verleden zijn er genoeg grappen over gemaakt.

Als ze eindelijk aan komen bij het huis van Louis en Harry, heeft Harry er genoeg van. Hij zegt haastig Niall gedag en pakt zijn tas uit de kofferbak.

Tot zijn teleurstelling is Louis er nog niet. Hij gaat op de bank zitten en trekt zijn broek uit. Het knelde echt te veel.

Harry bijt op zijn lip als hij de sleutel in het slot hoort.

Louis komt de kamer binnen gelopen. Hij fronst zijn wenkbrauwen als hij Harry in slechts zijn onderbroek op de bank ziet zitten.

Hij grijnst als hij de erectie in zijn boxer ziet.

Hij gaat omgekeerd bij Harry op schoot zitten. Langzaam schuurt zijn onderlichaam tegen dat van Harry. "Ik was eigenlijk van plan om meteen te gaan slapen" fluistert Louis hees in Harry's oor.

Hij schuurt wat harder. "Maar hier moeten we eerst maar even wat aan doen."

Uit Harry's mond komen al verschillende kreunen. "Alsjeblieft Lou. Ik heb je nodig" smeekt hij.

Louis trekt speels met zijn tanden de onderbroek naar beneden en vouwt zijn hand om het geval van Harry.

Hij begint langzaam maar al snel voert hij het tempo op.

Harry knijpt in Louis haar en geeft kleine rukjes. Louis trekt Harry's trui uit. Louis zet een spoor van kleine, natte kusjes op zijn borstkast. Langzaam naar beneden.

Harrg hapt naar adem als Louis zijn lippen op zijn lid zet. Zijn ademhaling versnelt als Louis op een rap tempo begint te zuigen.

Zijn ademhaling versnelt en het duurt niet lang voordat hij zijn hoogtepunt heeft bereikt.

Hij geeft Louis een lange kus.

"Thanks boo. I love you so freaking much."

One Direction~one ShotsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu