"Zayn, ik denk dat je spoken ziet. Alles gaat goed met mij."
Zayn slaat zijn ogen neer. Het doet hem pijn dat zijn vriendje liegt tegen hem. Er biggelt een traan over Liams wang die hij ruwt weg veegt.
Zayn legt zijn hand op Liams wang. "Lieverd alsjeblieft. "
De bezorgde stem van Zayn maakt zoveel bij Liam los dat hij begint te huilen. Tot zijn ergernis. Zayn trekt Liam in zijn armen en streelt over zijn rug.
Hij draait kleine cirkels met zijn vingertoppen en wacht dat Liam weer wat gekalmeerd is. "Zayn beloof je als ik het vertel dat je gewoon normaal tegen mij blijft doen?"
"Tell me love."
3 september 2005
Liams moeder zwaait nog een keer naar haar zoon en veegt met een zakdoek haar traan weg. Liam groeit zo snel op. Hij gaat voor het eerst naar de middelbare school. "Vergeet niet dat opa dadelijk komt oppassen" schreeuwt zijn moeder nog.Dat ene zinnetje verpestte meteen heel Liams dag.
Opa de man die Liams zoveel pijn deed sinds oma dood was gegaan vorige jaar. Toen oma nog leefde kwam hij graag op zijn opa en oma. Vaak gingen ze samen met Liams zussen pannenkoeken bakken.
De recepten van oma waren het allerlekkerst.
Opzich had Liam een leuke dag gehad. Er zaten wat leuke kinderen bij hem in de klas. Ook een paar vervelende maar daar ontkom je niet aan.
Langzaam liep van de bushalte naar huis. Mama en papa komen pas om 9 uur thuis samen met zijn zusssen. Ze moesten naar een of andere bijeenkomst.
Opa zit al in zijn grote stoel te wachten op Liam. Liam vertelde hem dat hij veel huiswerk had en vertrok meteen naar boven.waar hij bleef tot het avond eten.
Ze aten een tosti want opa kon niet koken.
"Ik denk ik mijn dessert maar ergens neem." Liam rilde van deze opmerking.
Zijn opa zei al een tijdje van dit soort rare opmerkingen.
Uit het niets sleurt hij Liam de trap op. Ruw trekt hij de pyjama van Liam uit en zijn eigen broek uit. "Daar mogen wel een paar kilo's vanaf jongen." Liam krimpt in een.
Hij is al niet de jongen met de meeste zelfvertrouwen en dit maakt het er niet makkelijker op.
"Jongen draai je om."
Liam begint te huilen. Hij ligt hier naakt op bed voor zijn opa die weet hij veel met hem wil gaan doen. Het enige wat Liam voelt is pijn als zijn opa bij hem binnen komt.
Alleen maar pijn.
Ruw veegt Liam zijn tranen weg.
"Zo ging het elke maandag. Tot mama hem betrapte. Ze was naar mijn mentor gegaan en die vertelde het tegen de klas. Ze begonnen met pesten. Ik was te dik of te lelijk. Ik was ook homo om dat ik het met een man had gedaan."
Zayn is sprakeloos. Waarom wist hij dit niet? "Is dit dus waarom je altijd wil toppen?" vraagt hij voorzichtig. Liam knikt.
Zayn tilt Liam op en draait hem om zodat ze elkaar in de ogen kunnen kijken. "Liam ik weet dat seks geen oplossing is, maar je voelt je zo down. Laat me alsjeblieft daar mee helpen. Morgen praten we verder."
Als Liam niet echt een antwoord geeft begint Zayn gewoon simpel met een kusje. Die overgaat jn een ruwe tongzoen.
Voorzichtig glijden Zayns handen over Liams lichaam. Normaal heeft Liam altijd de leiding nu hij. Maar als Zayn zijn shirt wil uitrekken houdt Liam hem tegen.
"Niet mijn shirt."
Hier door stopt Zayn met wat hij aan net doen was. "Why not honey?" Liam haalt zijn schouders op. Hij wil niet dat Zayn zijn vetrollen ziet.
"Ik wil je buik bewonderen. Kom op." Liam protesteert.
"Liam."
Zuchtend trekt Liam zijn shirt uit. Hij probeert Zayn afgeleiden door hem te kussen. Het lukt hem niet. Zayn trekt met zijn vinger Liams borstkas over.
"Je bent echt te dun."
Liam pakt zijn shirt en trekt hem weer aan. "Niet liegen Zayn."
"Liam waarom dringt het niet tot je door?! Je bent zo mooi! Je bent perfecter dan perfect! Ik hou van je waarom sluit je jezelf zo af?"
Liam kijkt in de bruine ogen van zijn vriendje en smelt van binnen. "Ik wil er nu niet over praten, morgen misschien."
Liam begint kleine zuigzoentjes te geven aan Zayn. Die ondertussen hun beide ontdoet van hun kleren. "Je bent mooi. Zo ongelooflijk mooi."
Al snel is Liam op weg naar het nachtkastje om een condoom te pakken, maar Zayn houdt hem tegen. "Je moet niet bang zijn. Laat mij het doen. Ik doe voorzichtig, promise."
Aarzelend geeft Liam de condoom aan Zayn.
Al snel liggen de jongens kreunend op het bed. "Zayn" kreunt Liam moeizaam. "Honey" hijgt Zayn. "Faster, ik am close."
Zayn komt klaar en niet veel later Liam. Die avond zijn de rollen omgewisseld. In plaats van dat Zayn in Liams armen kruipt, kruipt Liam in Zayns armen.
Liam verbergt zijn gezicht in Zayns naakte borst. Het geeft hem het gevoel van veiligheid. Zayn geeft Liam een kus op zijn voorhoofd. "Don't forget, I love you so much."
JE LEEST
One Direction~one Shots
FanfictionOne shots van one direction! Vooral Larry, Niam, Ziam etc. Ideeën welkom. Stuur maar een berichtje. *alle rechten voorbehouden *grof taalgebruik *bevat smut Lezen op eigen risico.