Licht trillend staat de blonde jongen voor de deur. Hij is weggelopen tijdens een ruzie.
Hij kon er niks aan doen. Hij is bang dat Zayn dat hem gaat slaan of juist gaat negeren. Hij kan niet zonder zijn vriendje. Zijn vriendje is alles voor hem. Ook al is hij dominant, dat vindt hij nou zo leuk.Waarom hij weg liep weet hij niet precies.
Hin opent trillend de deur. Geruisloos loopt hij de gang in van het grote huis. Er brand geen licht in de woonkamer.
Zou Zayn dan echt weg zijn gegaan?
Meteen vullen zijn opvallende blauwe ogen zich met tranen.
Over een maand moeten ze terug op tour. De jongens weten niet van hun stiekeme relatie. Het zou zo pijnlijk zijn om Zayn nog in de ogen te kijken.
Nerveus loopt de blonde Ier door hun slaapkamer. Tot zijn opluchting staat de deur wagenwijd open. Het is ijkoud waarschijnlijk omdat ook de balkondeuren open staan.
Er staan wat kaarzen aangestoken. Een grote kamerstoel staat in het midden van het balkon.
Zachtjes loopt Niall naar het balkon. Zijn vriendje zit er inderdaad.
"Ben je toch terug gekomen? Heb je weer iets nodig?"
De stem van Zayn klinkt bot waardoor Niall inkrimpt. "H-het spijt me" stottert Niall. "Aha, het spijt je. Waarvoor precies?" Zayn neemt een trekje van zijn joint.
Iets waar Niall een hekel aan heeft.
"Voor de ruzie."
Zayn knikt langzaam zijn hoofd. "Ik denk dat je beter je al je spullen kan pakken. Ik ben er klaar mee Niall. Je bent bang voor mij."
"Echt niet Zayn. Ik bedoel ik hou van je." Er biggelt een traan over zijn wang. "Begin nou niet meteen te janken als een baby. Je bent verdomme 20 Niall. Ik ben je oppas niet!" De oudere jongen verheft zijn stem.
Niall krimpt in elkaar en begint nu echt te snikken. Hij draait zich langzaam om. Opzoek naar zijn tas om zijn kleren in te doen.
Het is nu echt over. Hij belt morgen modest om te zeggen dat hij er mee kapt. Hij wil niet meer. Zayn heeft zijn gevoeligste plek geraakt.
Hij schrikt zich dood als hij vanachter wordt vastgepakt en wordt omgedraaid.
Hij kijkt recht in de donkerbruine ogen van zijn ex-vriendje. De jongen uit Bradford blaast kleine rookwolkjes in het gezicht van de blonde jongen.
Hij voelt dat er naar zijn achterwerk wordt gegrepen. "Je hebt geluk dat je zo lekker kontje hebt" sist Zayn. Zayn duwt Nialls hoofd naar een kant en begint ruig te zuigen.
Er ontsnapt een kleine kreun uit de mond van de kleinere jongen. Zayn scheurt Nialls broek open zonder ook maar even om te kijken.
Niall begint hevig te blozen als Zayn langzaam zijn hand naar de rand van zijn boxershort laat glijden.
Hardhandig wordt Niall op het bed geduwd. Zayn trekt zijn boxershort een stukje naar beneden waardoor zijn v-lijn ontstaat. Hij laat een spoor natte kusjes achter.
"Zayn wat-?"
Ze hebben elkaar weleens naakt gezien. Als ze samen gingen douche of elkaar verwennen, maar nooit zo ver. Alleen handen.
"Ik wil niet meer dat je me Zayn noemt. Het is daddy." De jongen gaat ondertussen steeds lager en trekt de boxer nu helemaal uit.
Gretig grijpen Zayns handen naar Nialls kont. Zayn kreunt vol verlangen en begint Niall hevig te zoenen en te schuren.
Nial bijt op zijn lip als hij Zayns boner tegen die van hem aanvoelt. Slechts met een stofje van elkaar verwijdert, maar als Niall iets wil ondernemen wordt hij tegengehouden.
"Ik heb de leiding is dat duidelijk?" De donkerharige jongen kijkt de blonde behoorlijk dreigend aan.
"Ja."
"Ja wat?"
"Ja daddy."
"Brave jongen."
"Ik ga je zo hard nemen" fluistert Zayn horny in Nialls oor. Niall slikt. Hij weet niet of hij het juist leuk moet vinden of niet.
Als Zayn zijn lippen op het lid van Niall zet laten ze allebei een kreun ontsnappen. "Ik moet dit ding uit" gromt Zayn. Snel trekt hij zijn broek, boxer en shirt uit.
Hij zuigt even aan Nialls geval, waardoor Niall naar adem hapt. "Zayn" kreunt hij luid. Dit levert hem een harde pets tegen zijn kont op. Veel tijd om na te denken heeft Niall niet.
Hij wil nog niet tot zijn climax komen. Hij wil samen met zijn vriendje komen.
Zayn lijkt het te merken en draait Niall in een soepele beweging om. "Dit kan misschien even pijn doen." Vervolgens stoot Zayn in een keer in Niall.
Niall heeft pijn alleen maar pijn. Hij zet zijn tanden in het kussen om het niet uit te schreeuwen. Zayn daarin tegen heeft de tijd van zijn leven.
De ene naar de andere kreun rolt uit zijn mond. Niet door hebbend hoeveel pijn Niall heeft. "Fuck, Niall you are zo tiny."
Als snel vouwt de hand van zijn Zayn zich om het geval van Nial, en begint snel te trekken. Daardoor rolt er ook een kreun uit Nialls mond. "Daddy, faster" hijgt hij opgewonden.
Zayn die grijnst om Niall. Het bevalt hem wel. De donkerharige jongen is onder tussen klaar gekomen in Niall.
"Smeek het" sist hij. Niall kijkt hem met grote ogen aan. Meent zijn vriendje dit? Blijkbaar wel want hij stopt en gaat weer door net voor zijn vriendjes climax . "Alsjeblieft Daddy laat me komen" smeekt de kleine blonde Ier.
Zayn likt even aan zijn topje en rukt nog een paar keer. Dat is genoeg voor Niall die met een luide kreun klaar komt.
"Ik denk dat we onze ruzie maar even vergeten" zegt Zayn terwijl hij een kusje op Nialls neus geeft.
JE LEEST
One Direction~one Shots
FanfictionOne shots van one direction! Vooral Larry, Niam, Ziam etc. Ideeën welkom. Stuur maar een berichtje. *alle rechten voorbehouden *grof taalgebruik *bevat smut Lezen op eigen risico.