Când a văzut ca am ieșit așa speriata din mașină a venit repede după mine. Mi-a prins fata intre palme și se uita fix în ochii mei negrii aproape înlăcrimați:
"-De ce ai ieșit așa din mașină?
-Nu vreau sa te las sa iti bați joc de mine ...
-Cine a zis ca vreau sa îmi bat joc de tine? Chiar am sentimente pentru tine, crede-ma."#Tot timpul avea o vorba "Nu îmi da de mâncare când îmi este sete.."
"-Doar o întrebare iti pun și vreau un răspuns simplu fără niciun argument. "
Și sec mă întreabă :
"- Vrei sa fim împreună? Vreau doar da sau nu, nimic mai mult, aș aprecia enorm."M-a pus pe gânduri cu întrebarea asta, eram între ciocan și nicovala, nu știam ce sa fac.
Deși îl doream foarte mult, vroiam sa fie doar el meu. .știam ca nu va fi așa, nu putea sa fie doar al unei fete. Era riscant, dar și tentant. Fără sa mai stau pe gânduri i-am spus un 'da' sec și fără nicio mustrare.În momentul următorul m-a luat în brațe , invartindu-ma de câteva ori , apoi sarutandu-ma cum numai el o face. Îmi zicea ca este cel mai fericit, ca nu mă va dezamăgi, îmi promitea marea cu sarea, ca prostuta credeam tot, mă îndrăgosteam din ce în ce mai mult.
Erau sentimente noi, senzații noi. .Tot timpul eram cu gândul la el, mi se părea perfect...nu mă gândeam ca îmi va putea face rău. Așa e iubirea, te orbește total.
Zilele trec, ne apropiem sufletește unul de altul din ce în ce mai mult, pare a fi relația perfecta. .pana când ..parcă cerul îmi căzuse în cap.
Ies sa mă întâlnesc cu el, era schimbat total la fata, parcă nu era el, simțeam. ..simțeam ca ascunde ceva. Greu mă abținem sa nu plâng, eram singura ca îmi greșise, pentru ca așa era el. Nu se putea schimba. Încercăm să îl trag de limba...sa îmi spună ce are, cu greu începuse sa îmi povesteasca cu frustrați de conștiința și parcă puțin regret.
"-Știi...aseară a fost sâmbătă, am ieșit și eu a băieții la discoteca ..
-Și? Ce s-a întâmplat? Zi-mi acum..
-Te-am înșelat, spunând el cu nonșalanță, dar sincer."Scuzele nu mai contau atunci, simțeam cu un fior mă întreprinde pe la spate, durerile din piept erau din ce în ce mai profunde, eram total dezamăgită. Vroiam sa nu plâng în fata lui, nu merita lacrimile mele, atâtea promisiuni, atâtea vorbe spuse în vânt...nu se merita. Efectiv sufeream din dragoste, era pentru prima data și era urat, foarte urat. ..vroiam sa se termine.
Calma și trista în același timp îi spun ca mă duca acasă...În ziua aceea am preferat sa nu vorbesc deloc cu el și sa mă descărc plângând.
Ne întâlneam zi de zi. Își cerea scuze tot timpul, regreta ... se vedea ca începe sa aibă sentimente ...nedorind sa mă rănească.
Cu trecerea zilelor l-am iertat , spunandu-i după foarte mult timp.
Ușor,ușor ne obișnuiam unul cu altul , ne știam foarte bine.
Dar..și încă după 5 luni a continuat sa mă însele. Cu prima ocazie care o avea de a ieși cu o tarfulita îmi greșea. Off, of... fetele astea obraznice, nu pot sta în banca lor; dar și el avea partea lui de vina.
Îmi jura iubire, mă făcea fericita..dar chestia cu înșelatul îi intrase în obișnuință. Trebuia sa fac ceva sa îl fac sa nu mai fie așa. .Și deveneam din ce în ce mai stricta și posesiva.După ceva timp, părinții și fratele meu au aflat de acest băiat mai mare decât mine cu 4 ani, nu era de acord deloc cu el, nu vroiau sa mă vadă cu el. Intr-un cuvânt nu vroiau sa își vadă singura lor fata lângă un golan, nu puteau accepta asta. Nu puteam sa spun nimic , deoarece știam cum este, dar nu puteam sa renunț. ..speram la o schimbare din partea lui, sa meargă pe drumul cel drept și sa se oprească doar la mine.
Cu trecerea lunilor, dragul meu iubit mergea pe calea cea dreapta, mă iubea si îmi era în totalitate fidel.
Vara era pe terminate, iar el îmi dăduse vestea ca s-a înscris în clasa a 12a la liceul unde învăț eu. Bucuria se vedea pe chipul meu, radiam de fericire...îl iubeam din ce în ce mai mult.
Deja îmi imaginam cum o sa fie, ne vom vedea în fiecare pauza, vom petrece mult timp împreună.. era imaginea unei vieți perfecte ..Trec și ultimele doua săptămânii de vacanta și începe școala. ....
CITEȘTI
Viata Unei Adolescente
RomanceÎn aceasta poveste scriu în general despre viața și despre multe probleme de adolescent din viata "Dianei"...