Efsane

16 6 0
                                    

Yıllar önce büyücüler halkın arasında bulunur büyüleriyle halka şifa,mutluluk dağıtırlarmış kral bu durumdan ne kadar huzursuz olsada o da elbetteki büyücüleri işleri için kullanırmış. Saray büyücüsü büyücüler arasındaki en güçlüsüymüş küçük yaştan itibaren kendini geliştirmiş kralın da sadık bir asistanıymış. Günlerden bir gün kralın karısı hastalanmış büyücü ne yaptıysa kurtaramamış ve krala buna da bir büyünün sebep olduğunu söylemiş kral karısının ölümünün üzüntüsüyle ülkedeki bütün büyücülerin öldürülmesini emretmiş kendi büyücüsü de dahil. Büyücü hemen karısı ve bebekleriyle ülkeden ayrılmaya yeltense de adamların onu takip edeceğini biliyormuş bebeğine zarar gelir düşüncesiyle onu bir kadına vermiş ileride büyücü olduğu anlaşılmasın diye de kendi asasından çıkardığı taşla gücü kısıtlayan bir tılsım yapmış ve bebeğin boynuna asmış kadına bunu bebek büyüyüp kendi çoçuğu olunca ona takmasını söylemesini bunun önemli olduğunu söyleyerek şehirden ayrılmış. Karısıyla birlikte gittikleri ülkeler ve şehirlerde de büyü yasağı olduğunu gördüklerinde ormanda kendilerine ağaç köklerinin altına bir ev yapmışlar ve orda yaşamlarını sürdürmüşler belkı bir gün bir büyücü burayı bulur umuduyla yaşadıklarını anlatan ve öğretici defterler yazmışlar. Bir kaç yıl böyle sürdükten sonra büyücü ve karısı o ormanın içinde vurularak öldürülmüş fakat yaşadıkları yer ve eşyaları asla bulunamamış son büyücülerin de ölmesiyle kral ve insanlar büyücü soyunun bittiğini düşünmüş büyücüler efsaneleşmiş kötü kişiler olarak bilinmişler.
Eğer zahmet edip okuduysanız teşekkürler devamı gelecek.

SOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin