"Mami, musím tam ísť?"
"Áno! To sa vážne netešíš na novú školu, nových ľudí?"
"Ale heej... Ale mne budú všetci chýbať keď si spomeniem na základku do riti ... Čo ak ma nebudú mať radi?"
"Tak za prvé, nenadávaj v mojom dome! A za druhé, prečo by ťa nemali radi?"
Tuto stopnem náš rozhovor. Predstavím sa vám. Volám sa Alexandra, ale nikto ma tak nevolá. Pre každého som Saša. Bývam v rodinnom dome len s mamou. Mám 16 a nastupujem na strednú - zdravotka, farmaceutický pracovník. Prečo som si ju vybrala? Odpoveď nikdy nezískate lebo ani ja neviem. Aby ste vedeli, málo kedy poviem drsnú nadávku, avšak v poslednej dobe sa to so mnou zhoršuje hah. No a dnes nastupujem. Prvý deň. Kurva prvý deň (hovorila som že sa to zhoršuje..).Mamine slová som odignorovala a odišla do mojej izby. Mala som ešte hodinu kým vyrazím z domu. Škola sa nachádza tu, v Nitre, nejakých 20 minút pešky od môjho domu. Zapla som si iPod a počúvala pesničky. Medzitým som otvorila šatník a hľadala niečo, čo vyzerá aspoň trošku slušne. Všetko oblečenie čo mám je v čiernej, šedej alebo sivej farbe. Rozhodla som sa pre čierne džínsy s vysokým pasom a šedý crop-top. Nie je to slušné ani vhodné na prvý deň ale takto sa obliekam. Toto som ja. Keď som sa obliekla, namaľovala sa a zobrala si mobil, zišla som dole za mamou pre peniaze. Dala mi 10eur že nech si niečo kúpim. Dala som jej pusu na líce a odišla.
Rozhodla som sa že nepôjdem pešky ale busom. Chvíľku od domu mám zastávku. Ako som tam sedela a dívala sa na moje zasraté conversky, vidím v diaľke Sama (môjho bývaleho). "Kurva", povedala som si popod nos.
"Ahoj Saška. Ideš do školičky?"
"Niee", povedala som ironicky.
Zasmial sa. Nevie o tom že ho nemám rada. Rozišla som sa s ním ja, lebo sa zajebával s inými. On o tom nevedel že to tuším. Povedala som mu že nemáme toľko toho spoločného a preto je koniec.
"Pôjdem s tebou. Vlastne ty nevieš že ma tiež zobrali na zdravotku že? Ale neboj nejdem na rovnaký odbor, ale aj tak sme niečo ako spolužiaci."
"Wauu to je super (irónia... nechcem mať nepriateľov preto tá faloš, ale asi čoskoro už jedného mať budem..)."
"No vstaň už je tu autobus."