Merhaba arkadaslar bu bölümde kitabımla ilgili olan sizlerin yorumlarınız ve benim kitap hakkindaki görüşlerimden bahsedeceğim. Kitabin son bölümünü yazdıktan sonra uzun bir süre okul ve farkli olaylar nedeniyle wattpad'e giremedim. Girdiğimde (bana göre) fazla kişinin okuduğunu ve oyladığini gördüm ve tabii mutlu oldum. Yorumlar okumaya başladğimda olumlu- olumsuz eleştiriler vardı. olumsuz eleştiriler beni mutsuz etmedi. Tam tersine hatalarımı görmemi sağladı. Fakat bazı şahislar aşiri olumsuz hakaret şeklinde yorumlar yapmış onları kesinlikle umursamıyorum. Asl gelmek istediğim konu ben wattpad' a girdiğimde ve kendi kitablmi okudumda çok fazla eksiklik ve şu anki düşüncelerimden tamamen farkli olduğunu gördüm. Belki kitabin ilk bölümünü yazdiğimdan fazla uzun zaman geçmemesine rağmen ben o zamanki düşüncelerimden daha farkli düşüncelere sahibim. sebep olan şey yaşadığım ortamin içinde değişmesi farkli birçok insan tanimam olduğunu düşünüyorum. Ben kendi kitablmi okurken sanki hiç tanimadiğim bambaşka bir insanın kitabını okuyor gibiydim. Eğer kendi kitabimi eleştircek olsaydim henüz bitmemesine rağmen kötü olduğunu söylerdim. Fakat kitabin hatalarint kesinlikle düzeltmeyeceğim. En kisa zamanda yeni roman türünde bir kitaba başlayacağam. Bu kitaba devam etmeyi düşünüyorum kafamda güzel şeyler var ama kararsızam. Bu nedenle sizden yardim almak istiyorum. Sizce bu kitaba devam edeyim mi? Bir de sizden yeni hikayem için 6 kiz 6 erkek ismi istiyorum.