part 1

13 2 0
                                    

Πρώτη μέρα στο σχολείο και η Λυδία ακόμη δεν έχει βρει το κουράγιο να ξεκινήσει για να πάει. Ντύθηκε, πλύθηκε, έφαγε και τώρα απομένει μόνο ένα τελευταίο βήμα για να περάσει την πόρτα.

Μαμά Λυδίας: Αντε κορίτσι μου θα αργήσεις και θα χάσεις την πρώτη ώρα.
Λυδία: Μα δεν θέλω να πάω. Και αν δεν με δεχτούν; Εαν δεν κάνω φίλους; θα είμαι ολομόναχη και θα μου βγάλουν παρατσούκλια. Δεν θέλω να πάω.
Μαμά Λυδίας: Μην φοβάσαι αγάπη μου. Ολα θα πάνε καλά. Στο υπόσχομαι. Θα κάνεις πολλούς φίλους γιατί είσαι ένα πολύ καλό κορίτσι και όμορφο. Μην ανησυχείς. Αντε πάνε τώρα.
Λυδία: καλά. Αλλά εαν γίνει κάτι δεν ξανά πηγαίνω.
Μαμά Λυδίας: χαχα καλά καλά αγάπη μου. Αντε καλή σου μέρα και να προσέχεις.
Λυδία: Γειά!!!

Καθώς η Λυδία περπατάει στο πεζοδρόμιο συναντά ένα κορίτσι που πήγαινε και αυτή στο σχολείο και μάλιστα ηταν στην ίδια τάξη. Την λέγανε Ελένη.

Ελένη: Γειά σου! Σχολείο πας;
Λυδία: Ναι, είμαι καινούργια. Με λένε Λυδία.
Ελένη: Χάρηκα. Εμένα Ελένη! Ξες κανένα παιδί απο το σχολείο;
Λυδία: Όχι
Ελένη: ωραια! Φενετε θα γίνουμε φίλες!!!
Λυδία: Ναι απλά για αρχή θα ήθελα λίγο να μου πείς κάποια πράγματα για το σχολείο, τα παιδιά, τους καθηγητές και όλα αυτά.
Ελένη: Ναι μην ανησυχείς όλα θα σου τα πώ απλά θα χρειαστείς χρόνο να συνηθίσεις.

Οι δύο φιλενάδες πλέον άργησαν στο σχολείο γιατί η Ελένη είχε τόσο πολλά να πει στην Λυδία που δεν έφτανε ο χρόνος. Μόλις φτάσανε στο σχολείο μπήκαν κατευθείαν μέσα στην τάξη. Πρώτη ώρα είχαν χημεία και έτσι δεν είχε μείνει άλλη θέση πάρα μόνο να καθίσει δίπλα σε ένα αγόρι που τον έλεγαν Δημήτρη. Η Λυδία μόλις τον είδε φρικαρε και απο το άγχος της έπεσε πάνω του.

Λυδία: Ωχχ συγνώμη. Δεν ήθελα.
Δημήτρης: δεν πειράζει. Κάτσε. Με λένε Δημήτρη.
Λυδία: Εμενα με λένε Λυδία.
Δημήτρης: Λυδία! Ωραιο όνομα!
Λυδία: Σε ευχαριστώ πολύ!!

Και μετά απο ενα ερωτιάτικο βλέμμα κοίταξαν στο πίνακα.
Λίγο αργότερα, στην ωρα του φαγητού σε ενα τραπέζι καθόταν η Λυδία και η Ελένη.

Ελένη: πως σου φάνηκε η πρώτη ώρα;
Λυδία: μια χαρά!! Μου αρέσει κιόλας η χημεία.
Ελένη: Α καλα! Χαχα! Εκατσες δίπλα στο Δημήτρη εε;
Λυδία: ναι! Γιατί; σου ειπε κατι;
Ελένη: όχι απλά είναι το ποιο ωραίο αγορι και το ποιο γκομενιαρικο ατομο σε ολο το γυμνάσιο και σε κοιτούσε συνέχεια.
Λυδία: Μπαα τίποτα δεν θα ήταν.
Ελένη: Α ναι; και γιατί σε εχει κάρφωσει με το βλέμμα του από την ώρα που χτύπησε το κουδούνι;
Λυδία: Και τώρα με κοιτάει;
Ελένη: μόνοο;;
Λυδία: Ωχ ελενη..σηκωθηκε.
Ελένη: Λογικά τουαλέτα θα πηγαίνει.
Λυδία: οχιι ερχετε προς τα εδώ!!!!
Ελένη: ωραια! Εγω φεύγω να σας αφήσω μόνους. Και να θυμάσαι. Να είσαι ο εαυτός σου!!!
Λυδία: Όχι όχι μην φεύγεις.
Δημήτρης: γεια σου!
Λυδία: γεια!
Δημήτρη: σε πειραζει να κάτσω;
Λυδία: οχι Εντάξει!
Δημήτρης: Ξες εισαι ενα πολύ όμορφο κορίτσι και μου αρέσει πολύ το στυλ σου.
Λ

υδία: ευχαριστώ πολύ αλλα δεν χαυτω τα λόγια σού

Στο επομενο παρτ θα δουμε γιατί η λυδια αντέδρασε έτσι; και θ μάθουμε ολοι την αληθεια πίσω απο την ζωή του Δημήτρη


Ελενηstyle#

Το Να Ερωτεύεσαι Έχει Και Τα Αρνητικά ΤουWhere stories live. Discover now