Το πρωί η λυδια ξηπνησε κανονικα! Πληθηκε ντηθηκε έφαγε και ξεκινησε με την ελενη για το σχολείο. Μολις φτάσανε χτηπησε το κουδουνι. Στο διαλλειμα η νεα παρεα της λυδιας συζητούσε.
Γιάννης: ποο πως δεν μου αρεσουν καθόλου τα μαθηματικα γμτ
Αλέξανδρα: αφου δεν προσέχεις στο μάθημα. Σαλιαριζεις με την ευα.
Γιαννης: χαλαρωσε. Απλα μου αρέσει να την πειράζω.
Αλεξανδρα: ξες κάτι; ουτε καν θα ασχοληθώ
Γιαννης: καλα θα κανεις αντε γιατί--
*τον διεκοψε η ελενη*
Ελενη: παιδια σταματήστε. Ελεος.
Κωστας: καλα σας λεει.
Ελενη: ναι εσύ κατευθείαν να την υποστηριξεις την ευα. Ε βεβαια την πουτανα ολοι την γουστάρουν.
Κωστας: οπα περιμενε. Ζηλευεις;
Ελενη: οχι. Απλά...απλα..εισαι φιλος μου και δεν θελω νσ παρασύρεσαι.
Κωστας: μην ανησυχείς. Ξες πολύ καλα ποια μου αρεσει.
Ελενη: ναι. Πολυ το δείχνεις ομως
Λυδια: σταματηστε παιδιά. Ας αλλαξουμε θεμα. Θέλετε το απόγευμα να δούμε ταινια;
Κωστας: ναι! Ποια;
Ελενη: εγω λεω να δουμε το star wars.
Αλεξανδρα: εγω λεω το notebook
Λυδια: οποια θελετε. Που ειναι ο γιαννης να πει και αυτος;
Ελενη: να ερχετε
Γιάννης: παιδια το Σάββατο εχει ενα παρτυ. Θελετε να παμε;
Αλεξανδρα: ναι εννοειτε!
Ελενη: ναι!!!!
Κωστας: τι ώρα;
Γιαννης: δεκα
Κωστας: ναι οκευ. Κανενα προβλημα.
Λυδια: δεν νομίζω. Δεν θελω
Γιαννης: ελα ρε όλο το σχολειο θα είναι.
Ελενη: βλακιες λεει. Θα ερθει
Λυδια: πφφ καλα! Αλλα μέχρι της δωδεκα μονο.
Ελένη: εγινε.Η μερα στο σχολείο κηλουσε μια χαρα! Οταν καποια στιγμη χτυπησε το κουδουνι για μεσα η λυδια βρηκε ενα σημειωμα στην κασετινα της που λεει: χευυ!!! Εχουμε ωρες να μιλησουμε. Θελω να βρεθουμε. Στο επομενο διαλλειμα ελα πισω απο το σχολειο. Δ.
Δεν πιστευε στα ματια της. Ο δημητρης το ποιο ωραιο παιδι στο σχολείο ειπε οτι του ελειψε. Η λυδια πρωτη ενιωθε ετσι για καποιο αγορι. Βασικα ειχε και αλλα αγορια στο παρελθόν αλλα με αυτον ενιωθε αλλιως. Καθε φορα που βρισκοταν διπλα του η καρδια της χτηπουσε σαν τρελη.
Στο διαλλειμα πηγε πισω απο το σχολειο ομως δεν ειδε κανέναν. Απογοητευτικη και έκανε να φύγει. Σε κιόλας ενα δευτερολεπτο ενιωσε ενα απαλο αγγιγμα στο καρπο της. Ηταν αυτός. Με μια απότομη κινήσει την γυρισει και την κολλησε στον τοιχο. Ξαφνικά τα σωματα τους ηταν ποιο κοντα απο ποτε!!!
Χευ γκαιζζ!!!! Το επόμενο παρτ θσ εχει βγει μεχρι αυριο βραδυ. Και φυσικά θα σας περιγραψω τα νεα μας ζευγερια Ελένη-κωστας και αλεξανδρα-γιαννης!!!! Εαν σας αρεσει ψηφηστε το με το αστερι κάτω. Και σχολιααα!!!
Ελενηstyle#
YOU ARE READING
Το Να Ερωτεύεσαι Έχει Και Τα Αρνητικά Του
RomanceΌταν μια δεκατετράχρονη κοπέλα που την λένε Λυδία μετακομίζει σε μια μικρή επαρχία θα γνωρισεί στο σχολείο την πρώτη της αγάπη και σίγουρα θα έκανε τα πάντα για αυτόν...νιώθει όμως αυτός το ίδιο και για εκείνη;