part3

7 1 0
                                    

Η λυδια έφτασε στο σπίτι του Δημήτρη και πιστεύει οτι ψυχολογικά δεν είναι ακομη έτοιμη. Αλλά ανέβηκε.

Δημήτρης: καλώς ήρθες!
Λυδία: γειαα!
Δημήτρη: ελα κατσε!
Λυδια: ωραίο σπίτι έχεις
Δημήτρης: ευχαριστώ!
Λυδία: οι γονείς σου;
Δημητρης: σήμερα εχουν επέτειο κσι βγήκαν για φαγητό ειπαν θα αργήσουν
Λυδια: κριμα. Θα ηθελα να του γνωρισω.
Δημήτρης: λοιπον θες να εγω η σε δωματιο μου;
Λυδια: εδω καλά είναι!
Δημήτρης: ωραια! Πάω να φερω το βιβλιο.

Οσο η λυδια κοιτουσε τριγυρο σκεφτόταν πως θα κυλήσει το απόγευμα. Θα περασει καλα; θα εχει καλες αναμνησεις; δεν ηξερε και αυτο την άγχονε.

Δημήτρη: ηρθα!
Λυδια: ωραια. Ξεκιναμε;
Δημητρης: ναι! Απλα σε προειδοποιω...δεν ξερω την τυφλα μου απο χημεία!
Λυδια: χαχα δεν πειραζει. Λοιπον ξεκιναμε με της δυνάμεις.

Οση ωρα η λυδια μιλούσε ενιωθε οτι ο δημητρης αποροφηθηκε τοσο πολυ στα λογια της που και βομβα να εσκαγε δίπλα του δεν θα την ακουγε. Ακουγε μονο την λυδια και τίποτα αλλο. Η λυδια μιλουσε για αρκετη ωρα χωρις ανταποκριση απο τον δημητρη ωστε καποια στιγμη ένιωσε οτι αυτός την πλησιαζε. Μάλιστα καποια στιγμη ενιωσε την ανασα του στον ωμο της. Ντραπηκε τοσο πολυ που δεν γυρισε να τον κοιτάξει καταματα. Ώσπου κάποια στιγμη ενιωσε ενα απαλο αγγιγμα στο μαγουλο της. Ηταν το χερι του. Και πριν καλα καλά καταλαβει τι γινόταν αυτός της γυρισε το πρώσοπο ετσι ωστε να είναι αντικριστα.

Δημήτρης: τι ωραια ματιά που εχεις
Λυδια: ευχαριστώ!
Δημήτρης: ξες εχουμε το ιδιο χρωμα.
Λυδια: αληθεια; δεν το ηξερα
Δημήτρης: αφου δεν με κοιτάς

Και εκεινη την στιγμη η λυδια τον κοιταξε και ενιωσε σαν να χανετε στα ματια του. Ενιωσε τοσο ωραια που δεν περιγραφετε. Ομως ολα τα ωραια δεν κρατανε πολυ.

*ντρινν*
Δημήτρης: ωχ το κουδουνι
Λυδια: ποιος ειναι;
Δημητρης: μισό να δω * κοιταει απο το ματάκι της πορτας*
Δημήτρης: γρηγορα πάνε στο δωματιο μου και κριψου.
Λυδια: γιατί,;
Δημητρης: απλα καντω και μην βγεις μέχρι να σου πω.

Χευυ.γκαιζζ!!!! Το παρτ4 θα το ανεβασω μαλλον αύριο η μεθαυριο. Εχω πολλές δραστηριοτητες!!!
Σχολιαστε next η delete!!!!! Και votee!!!!

Ελενηstyle#

Το Να Ερωτεύεσαι Έχει Και Τα Αρνητικά ΤουWhere stories live. Discover now