hoofdstuk 4

16 3 1
                                    


Chase grijnst naar mij, "Uhu, ik weer." "Jij bent zeker Chase, ik ben Sarah" zegt Sarah en steekt haar hand uit. "Ik ben inderdaad Chase. Ana heeft zeker al iets over me verteld," zegt hij grijnzend. Ik knijp mijn ogen samen. "Je mag me geen Ana noemen," zeg ik chagrijnig. "Sorry Princess," zijn grijns word breder. Mijn wangen kleuren rood. "Je bloost, schattig," zegt Chase. Mijn wangen worden nog roder en waarschijnlijk lijk ik nu een tomaat. "Awh, schattig! Ik ga wel even naar de wc," zegt Sarah en knipoogt naar me. Ik steek mijn middelvinger op en zucht. Ze loopt weg en ik blijf met een mislukte aliën achter.

Helaas

  "Chase, ga weg," zucht ik. "Ik blijf liever bij jou," zijn grijns wordt breder. "Ik pak dadelijk mijn..ehm...mijn deo," probeer ik dreigend te zeggen en zwaai met mijn armen.

Waarschijnlijk lijk ik nu op een of andere ontspoorde trein want ik spoor niet

Hij begint te lachen. En gosh wat hou ik van zijn lach. "Je ruikt lekker en dat komt deels door je deo dus wil ik wel wat van je deo ookal is het voor vrouwen," zegt hij. Ik trek mijn wenkbrauw op, "Ik had een betere comeback verwacht."

"Argh, waarom gaan jullie nou niet gewoon speeksel verwisselen. Dan krijgen jullie een relatie krijgen jullie kindjes en leven jullie lang en gelukkig!" Zucht Sarah dramatisch als ze aan komt lopen. Mijn wangen kleuren rood, "Saar!" "Lijkt me een strak plan," zegt Chase en knikt goed keurend. "Ik ga nog liever speeksel verwisselen met de wc dan met dat," zeg ik en wijs met mijn vinger naar Chase. "We weten allemaal dat je me aantrekkelijk vind," zegt Chase.

"Mijn kont weet dat niet."

-¤¤-
Wat een flut stuk sorry. Maya is btw in Sarah veranderd.
Maar Ik moet gewoon iets posten anders voelde ik me schuldig. SORRY SORRY JULLIE VERGEVEN MIJ? *Trekt pruillipje en houd reep chocolade voor neus*

X Aiysha

I Love You More Than Food! {Dutch}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu