Şu anda saat gece 3.33 ve ben Ormanda karavanimdayim korkuyorum ama poco yanımda yani köpeğim. karavanda olmamın sebebi gezginci olmam ben aşkı aramak üzere yollardayim. Hayatımın aşkını Merti ben öldürdüm benim yüzümden öldü. Yıllar önce inşaatın en üst katında benim evimden kendini atan selin yüzünden mafya olan babası selini benim öldürdüğümü sanarak pesime düştü. Babası beni bulamadı. Ben amerikaya gitmiştim ve bir gün bana bir telefon geldi arayan annemdi bana mertin öldürüldüğünü söyledi O anda dünyalar başıma yıkıldı o artık yoktu. Bunun nedeni bendim kaçmamalıydım o ölmemeliydi. O öldükten 4 yıl sonra aşkı aramak için yola çıktım köpeğim pocoyla. Merti unutmadim unutamam ama birini bulmaliydim o çok uzaklarda olsa bile aşık olmak istiyorum. Mert hala kalbimde devam ediyor onu asla unutmayacağım başkasına aşık olsam bile. Kendimden nefret ediyorum keşke keşke sevdiklerime zarar vermeden yasayabilsem. İşte benim boktan hayatim yüzünden Mertde ölmüştü...
Sigaramdan son bir nefes daha aldim her nefeste acı veriyor mertin ölüdüğünü hatırlıyorum.
Saat sabahın 6'sı ve ben her gece uyurken yaptığımı yaptım gözlerimi kapatıp yüzünü hayal ettim dudaklarım her defasında kıvrılırdı tam dört yıldır bu böyleydi onun yeşil gözlerini, pembemsi dudaklarını, kumral saçlarını , buğday tenini hatırlamak hoşuma gidiyordu.
Onun bana sarilişi beni öpüşü aklıma geldiğinde özledim diyorum hemde çok özledim en çok da sigara sinmiş kokusunu özledim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Işık
FantasiAşık olmak üzere... çıkılan bir yolda sevdiklerine istemeden zarar veren bir kızın hikayesi.