TATİL

80 5 0
                                    

+ Derin kalk artık.
- Kalkmıcam
+Ya kalksana
- Niye kalkıyım ya?
+Otobüsü kaçırmamak için
Derin yataktan resmen zıplamıştı. Bunu gören Eylül kahkahalara boğulmuştu.
- "Lan niye daha erken kaldırmadınız? Ne kadar kaldı otobüsün kalkmasına? Allahım daha bavulumu hazırlayacağım. " Kendisi telaşa kapılırken bende size kendimden bahsedeyim. Ben Asya 17 yaşındayım. En yakın arkadaşlarım Eylül ve Derin. Onlar da 17 yaşında. Okulun sonlarına yaklaştığımız için tatile cıkalım dedik. Okul müdürümüz seneye üniversite sınavımız olduğu için okula gitmememize izin verdi. Bizde şimdiden çıkıyoruz. " Asya,Derin hazırsanız artık çıkalım." Eylül alt kattan bize çemkiriyor. " Tamam be tamam geliyoruz" .Zar zor çıktık evden garaja gitmek için dolmuş duraklarına gidiyoruz.

************************************
" oy guzular siz okuyonnuz mu?"
15 dakikadır bize sorguya çeken teyzeye cevap vermekle uğraşıyorduk.
" Evet teyzecim okuyoruz biz." dedi Eylül
" Okuyun yavrularım okuyun oy massallah size. Tam evlenilecek yaşa gelmissiniz siz. Bak benim bir torunum var ma- " tam başka konulara saparken bir anda Derin bağırmaya başladı " Aha valla otobüs geldi. Teyzecim size hayırlı günler. " diyerek bizi çekiştirmeye başladı. " Bir ara kendimi Zuhal topalın programında zannettim." dedim. Onlarda bana destek çıktılar. Koltuklarımıza oturduk. Benle Derin oturuyorduk. Eylül ise tek oturmayı seçti. Sonunda tatile başlıyoruz...

ÜC KAFADARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin