Yavaş yavaş akşam olmaya başlamıştı. Herkesin aklındaki tek düşünceyi Derin dile getirmişti. " Ne giyicez biz la? " . Haklıydı. Son dakikalara bıraktığımız için kıyafet seçememiştik. " Bence şort bluz giymek en iyisi. Elbiseyle falan uğraşmayalım şimdi. Sonuçta kumsalda olucaz. " dedi Eylül. Yavaş yavaş alkışlamaya başladık Derin'le. "Tebrikler yılın tespiti. Demek kumsaldaymış parti." dedim. Derin " valla çok teşekkür ederiz." diyip göz devirdi. "aman be size de bir şey demeye gelmiyor." dedi Eylül. neyse hemen giyinmek için kıyafetleri incelemeye başladım. Kıyafetlerimi seçtiğimde kırmızı bir askılı bluzla siyah bir şort seçmiştim. Ayakkabılarımı da kırmızı vans seçmiştim. Bunları elime aldıktan sonra hemen üstüme geçirdim. Kızlara baktığımda Derin'in Lacivert şortla beyaz bluz giydiğini gördüm. Ayakkabı olarak da siyah bir spor ayakkabı seçmişti. Eylül ise yeşil bir bluzla kot şort giymişti. İkiside çok güzel olmuştu. "E hazırsanız çıkalım o zaman." dedi Eylül. Onu onaylayarak evden çıktık. Solumuza bakar bakmaz yan tarafımızda oturan çocukları gördük.Mert kızlara bakıp duruyodu. Derin'in onu görür görür görmez surat ifadesi değişti. "Tipe bak ya. Sevimsiz. Resmen kız kesen. Aha buldum. Bundan sonra lakabı kız kesen olsun salağın." deyip göz devirdi. Eylül'le gülerken Eylül' ün gözleri bir yere takılmıştı. Nereye baktığını merak edip gözlerini takip ettim ve adının Can olduğunu öğrendiğim çocuğa baktığını gördüm. Tam o sırada Mert bana bakıp yanıma gelmişti. "Selam sizde mi kumsaldaki partiye gidiyosunuz? " kafa salladim. "Sen de partiye gidiyosan ben vazgeçtim." dedi Derin. Derin'in söylediklerine karşılık Mert Derin'in taklidini yapmıştı.Gülerken Eylül'le Can'ın bakışması dikkatimi çekmişti. "O zaman gençler biz gidelim bu ikisi flörtleşsin" diyip kumsala doğru yol almaya başladım. Arkamdan gülüşme sesleri geliyodu.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Kumsala vardığımızda sesten biraz kulaklarım acımıştı. Burada neredeyse herkes dans ediyordu. Oturan 2-3 kişi vardı. Sanırım bizde onlardan olucaktık. Hemen yerdeki puflara oturduk. Mertler de bizi bırakmayıp yanımıza oturmuşlardı. Benim açımdan bir sorun yoktu ama Derinle Mert'in birbirlerine bakışları sanki her an kavga çıkacakmış gibi geliyor. Buğra'nın bir konu açması bizim 3 saat muhabbet etmemizi sağlamıştı. Derinle Mert baya koyu bir mubabbete dalmışlardı. Pera'nın Şarab-ı Izdırap şarkısı çalmaya başlayınca Mert Derin'i, Buğra beni, Can da Eylül'ü dansa kaldırmıştı. Biz biraz dans ettikten sonra Buğra'yla beraber geri oturmuştuk. Bizden 5 dakika sonra da yanımıza Can' la Eylül gelmişti Derinle Mert hala dans ediyordu. Hava lacivertten bir anda morumsu bir renge dönmüştü. Mertle Derin şuanda o kadar güzel görünüyolardı ki dayanamayıp fotoğrafını çekmiştik. O fotoğrafla beraber bizim için gün bitmişti. Onlar da gelince evlerimize gitmiştik. Bugün harika geçmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜC KAFADAR
HumorBu hikaye orta okuldan beri cok yakın olan 3 arkadaşın hikayesi. Fakat bu yakın arkadaşlar birbirlerine hiç benzemiyorlar. Karakter bakımından çok farklılar. Ama bu kızların tek gununde bile komik ya da ilginç bir şey olmazsa bilin ki bir sorun var...