Hadi hadi son basketi de sen atarsan yenicez. At hadi at. Derken rüyamdan Eylül' ün o bet sesiyle uyandım. " Ne zaferinden bahsediyorsun sen savaşla aşkı karıştırmış- ahh kafam" headshot tam 12 den vurmuştum. "Kızım tam Gabriel'in smacını görücektim ki sen beni uyandırdın." deyip pis pis bakmaya başladım. " Pardon da sende camış gibi yatıyosun. Aklımıza son çözüm yolu bu geldi." dedi Derin. İçimden onun taklidini yaparken Derin'in o mükemmel (!) sesini tekrar duydum. "Çocuğa bak ya. Dünki halinden eser kalmamış. Bak bak nasıl da kız kesiyo. Aha buldum lan bu çocuğun lakabı kız kesen olsun." dedi. Eylül sadece omuzlarını silkmekle yetindi. Bense bu olayı boş verip yemeğe odaklandım. Saçmalama ne açlığı. Derin de gelince hemen başladık. Kahvaltıyı en sevdiğimiz Eylül hazırladı. " Kızlar. Kahvaltıdan sonra markete gidelim. Hem alışveriş yaparız hem de yakınlarındaki kafede oturur birşeyler içeriz ne dersiniz?" Derinle ben onayladıktan sonra hemen kahvaltımızı bitirmeye koyulduk.
~•~••~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Markete geldiğimizde elimize gelen tüm abur cuburları, hazır çorbaları ve makarna vs gibi şeyleri sepete koyup kasaya gitik ve ödedik. Hepimiz poşetleri paylaştıktan sonra en yakındaki kafeye gittik. "Bence burada oturmayalım. Sahile doğru gidelim. Hem hava da çok güzel. Ne dersiniz?" Dedi Eylül. Derin'le ben onaylayan sesler çıkardıktan sonra içeceklerimizi aldıktan sonra sahile doğru yürümeye başladık.
************************************Sahile geldiğimizde banklara oturmak yerine çimlere oturduk. İçeceğimi yere bırakıp Derinlerle koyu bir muhabbete daldım. Etrafımızda dolaşan bir kedi vardı. Çok minnoştu. Ona gülümseyerek baktıktan sonra Eylül'ü dinlemeye devam ettim. Derin " kanka o gülümsediğin kediye dön bir bak istedim." deyip anıra anıra gülmeye başladı. Sağıma baktığımda sanki bir insan gibi içeceğimi içmeye başlamıştı. Derin gülmekten vazgeçip hüzünlü bir şekilde kediye baktı. "Sanırım susamış. Annesi de ortalıklarda gözükmüyor. Bunu alalım mı? " deyip şebeklik yapmaya başladı. Eylül de isteyen gözerle bakıyorduk. Bende kabul ettim. Bakalım başımıza beler gelecek bu tatlı kedi sayesinde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜC KAFADAR
HumorBu hikaye orta okuldan beri cok yakın olan 3 arkadaşın hikayesi. Fakat bu yakın arkadaşlar birbirlerine hiç benzemiyorlar. Karakter bakımından çok farklılar. Ama bu kızların tek gununde bile komik ya da ilginç bir şey olmazsa bilin ki bir sorun var...