DAHA İLK GÜNDEN...

70 6 0
                                    

Sonunda gelmiştik. Burası cennet gibiydi. Kalıcağımız yer otel değildi. Küçük evlerde kalıcaktık ve yemek servisi yapan bir yer yoktu burda. Ayrıca temizlik yapıcak biriside. Ahh ne güzel... " Baştan söyleyeyim ben tek yatarım haberiniz olsun." diyip tekli yatağın üstüne atlamıştı Derin. İkimizde Derin'i takmayınca sinirlenmeye başlamıştı. Onunla uğraşmak çok eğlenceliydi. " Taksanıza oğlum beni. Saksı muamelesi yapmayın bana. Bak delirmeye başladım yine." " Tamam tek yat piremses" diyip alaycı bakışlar attım. Oda bana ' ciddi misin? ' bakışları. Ne kadar da güzel anlaşıyorduk. " Kızlar gelirken yanımızda üç beş erzak getirmemiz iyi oldu. Allahtan ocak, tencere vs. Gibi şeyler varmış burda. Makarna yapıcam Yalnız bana tuz lazım." dedi Eylül. Noooyyaaarrrrr marketin çok uzakta olduğunu duymuştum. Derin hemen uyuyo taklidi yapmaya başladı. Eylül zaten gitmezdi. Eee iş bana kaldı. Bende yan komşudan almaya gidiyim bari." Ben yan taraftaki evden almaya gidiyorum. " kimse takmamıştı. Ah ne hoş.
Hızlı bir şekilde evlerine gittim ve kapıyı çaldım. Ve içerden kapıya bakın lan sesi duydum. Bir anda kapı açılınca irkildim.
+ ne var
- ne demek ne var? Ne tür bir öküzsün sen? Alt tarafı biraz tuz istiyecektim.
+ yok tuz muz.
Diyip kapıyı yüzüme çarptı. Odun. Allah beyinden alıp boya vermiş. Yalı kazığı. Söylene söylene eve geldim. " kanka tuz almaya gitmiştin ama hava alıp geldin hayırdır?" dedi Derin.
" Bu yan tarafta oturanlar insan değil ya. Biraz tuz istedim çocuk tuz muz yok diyip yüzume kapattı kapıyı." Eylül şok içinde kaldı. ( ben de bim asdfghjk tamam sustum) " ben konuşurum simdi onla. Nasıl böyle davrana bilir? Bitti o çocuk" diyip hırsla evden çıktı Derin. Oraya gidene kadar ikna etmeye çalıştım ama arkadaş nuh diyo peygamber demiyo. Kapıyı hırsla çalmaya başladı.
+ noluyo lan az yavaş.
-sen misin benim arkadaşıma kötü davranan
+ lan ben bu kızı daha yeni görüyorum.
- eee kim o zaman ?
- buğraaaa oğlum gelsene bi buraya
Aha o odun geliyo .
+ bumu davrandı sana kötü.
Evet diyerek kafamı salladım. Derin kötü kötü bakmaya başladı. Sanırım birazdan kıyamet kopacak.

ÜC KAFADARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin