"Jade,jesi sigurna?"Govorim svojoj prijateljici dok tvrdi kako je našla dečka svog života.Dobro znam da nije istina jer tako govori za svakoga,ali ne želim ju rastuživati.
"Molim te Madison,vjeruj mi,to mi puno znači."Govori radeći puppy face,pa odlučim popustiti.
"Uredu,uredu,ali molim te obećaj mi da ćete se potruditi oko te veze."Govorim popustljivo.Zayn je dečko iz naše srednje škole,i mogu reći da je jedan od ženskaroša,i zato znam da će Jade na kraju ostati povrijeđena.
"Hvala ti Mads."Kaže bacivši se na mene.
"Nema ne čemu,ukoliko češ biti sretna s njim."Nisam se htjela prepirati,trenutno smo na praznicima i rješavam prijave za fakultet.Ja,Jade i Emily smo odlučile upisati isti fakultet,tako da budemo zajedno.Sa nama također ide Zayn,i neki njegovi prijatelji iz "djetinjstva" kako on kaže,no ne poznajemo ih.Jade se pak fakultetom ne zamara jer zna da se ja brinem oko toga,što mi nekada zaista zasmeta.
***
Prvi je dan fakulteta,i ja sam uspijela srediti da ja,Jade i Emily idemo na iste satove,a za Zayna ne znam ni za njegove prijatelje.Trenutno se nalazim pred fakultetom sa svoje tri najdraže osobe.
"Da je bar Tiff s nama."Emily kaže usamljeno.
"Ponosna je na nas,Em."Kažem pokušavajući zadržati suze u očima. Tif nam je stvarno nedostajala u nekim situacijama i nikada je nitko neće moći zamijeniti.
"Pa,idemo cure."Jade kaže veselo prekidajući tišinu.Fakultet je bio ogroman.Hodnik ispunjen nagradama, peharima, slikama, svim i svačim, odzvanjao je smijehom i pričom. Zaista nam se sviđao i bila sam ponosna na sebe i svoju snalažljivostt u pronalaženju dobrih stvari.
"Bu!"Čujem glas iza sebe i trznem se. Zayn. Pogledamo ga i Jade mu padne u zagrljaj. Nisam mogla a da ne primjetim četiri dečka koja su stala iza njega. Iz razmišljanja me prekine dubok glas.
"Ja sam Harry." Kaže, pružajući ruku vjerovatno najljepši dečko kojeg sam ikada vidjela.
"Madison." Kažem prihvaćajući njegovu ruku. Ima dosta jak stisak i savršen miris.Imao je kovrčavu kosu i zelene oči. Dok sam ga gledala sa dignutom glavom, shvatila sam da je barem deset centimetara viši od mene. Upoznali smo se i s drugim dečkima; Louisom,Liamom i Niallom,koji su bili pre dragi i zabavni. Dok je Harry bio više čudan, buljeći u mene. Iako je par riječi progovorio s dečkima, i dalje me gledao nekim čudnim,nedefiniranim pogledom. Ili sam si ja samo umišljala?
***
Dada znam glupa sam nisam dugo postavila nastavak,ali evo ga iako je kratak.Molim vas vote i komentar!
Xo