VII.

134 9 0
                                    

"U redu je."Odvratim pogled od Harrya s ružom ne uzimajući je.
"Ovo je za tebe."
"Ne treba stvarno."Kažem gledajući u klišej koji drži u ruci.
"Moraš uzeti."Slatko se namršti na što mi pobjegne osmijeh.
"Hvala."Uzmem ružu koju mi pruža i prvo što osijetim je jak miris ruže.
"I još nešto."Harry se počeše po vratu."Hočeš li možda večeras biti slobodna?"
"Umm,ne znam Harry javiti ću ti."
"Daj,molim te.Petak je,znam da možeš."
"Paa,možda imam nekih obaveza."
"Imaš li stvarno?"
"Okej ne."Harry prasne u smijeh nakon mojeg priznanja.U osam sam po tebe.Prošapta mi na uho nakon čega mi ostavi kratki poljubac na obrazu.Malo je reći da sam trenutno crvena kao...kao neznam što jer se to ne može usporediti ni s čim.
"Što je to bilo???"Dramatično mi pridu Jade i Emily."Oh da,da i ne spominjem da si mi jučer obećala piće da mi sve objasniš i nismo imale ni p od pića."Jade nastavi.Znam da nije ljuta nego da se samo pravi.
"Što?Htjele ste ići bez mene na piće?"Emily zaskriči.
"Dodite ovdje."Uzmem ih za ruke i krenem prema wcu da sve čuju što je bilo.Kada smo ušle u ženski wc naslonim se na vrata koja sam maloprije zatvorila da nitko ne može ući.
"Dakle..."Počnem."Prvo kada sam se tek upoznala sa Harryem bio mi je iritantan i...i ne znam.Na jednom školskom satu je cijelo vrijeme 'buljio' u mene i stvarno više nisam mogla izdržati.Otišla sam sa sata i odlučila kako ću otići tek na sljedeći kada me zvao Kian.Rekao mi je da se vratio iz Amerike i došao je ispred škole..."Emily me prekine?
"Što??Kian?Ajme majko,too!"
"Smiri se ima curu."Kažem podsijećajući se kako Emily oduvijek misli da je savršen
"Oh."Kaže mi pomalo tužno i neznam hoću li se smijati ili mi je žao.
"I uglavnom..."Nastavim s pričom."Kako mi je Kian falio zagrlili smo se i ono,pozdravili i bila sam toliko sretna.Poljubio me i ja sam njega ali nisam znala da me Harry otišao tražiti kada sam onako izletila iz škole i vidio kako se grlim s Kianom.Ja nisam znala da je to vidio naravno..."Nastavila sam im sa pričnjem dok sam gledala njihove užasno smiješne reakcije.Na kraju priče nisu mogle vjerovati.
"Večeras dolazimo u tebe i da samo znaš kako češ izgledati."Jade reče i već vidim njen zamišljen pogled.
"Ok,ali sada počinje sat,tako da bih trebale ići."

Škola je završila brzo i mogu reći da sam dobila dosta pogleda od ostalih učenika dok sam nosila ružu.I nisam je htjela spremiti,bila sam previše sretna i ponosna.Cijeli mi je dan prošao u razmišljanju kako će to biti večeras sa Harryem.Ne želim da bude neka neugodna tišima,a poznavajući mene stvarno će se desiti.Stojim pred ogledalom i gledam se.Harry mi nije rekao gdje idemo,tako da nisam znala kako se odijenuti.Tako da sam se našla u sredini.Uska suknja koja je išla do koljena je isticala moje duge noge na kojima su bile niske crne conversice.Imala sam obicnu crnu maciju i na njoj malu zlatnu ogrlicu sa znakom infinity.Kosa mi je bila u repu sa par pramenova puštenih pokraj lica.Imala sam malo tuša na očima,maskare i malo sjajila na usnama.
"Ok,spremna sam."Kažem sama sebi nakon dobrih 15 minuta gledanja same sebe u ogledalo.Čujem glasni zvuk zvona i krenem.Mama mi je na putu,a Kian je ostao prenoćiti u Andree.Tako da imam sreće što neću dobivati neugodna pitanja od njih dvoje u vezi Harrya.Spustim se iz sobe i otvorim vrata.
"Hej."Tiho i po mom mišljenju sramežljivo ga pozdravim.
"Hej Mads."Zazove me nadimkom na što se zacrvenim."Spremna?"Pita me pružajući njegovu desnu ruku.Želi da ss držimo za ruke?Oh
"Spremna."Kažem na što prihvatim njegovu ruku u svoju.
"Gdje želiš da idemo?"
"Nešto jednostavno.Idemo jednostavno po sladoled?"Kažem veselo.
"Odlično,slažem se."
"Pa,što ima u tebe?"Pita me razbijajući tišinu.
"Oh,ništa zanimljivo.Cijeli dan se izležavam tako da mi je ovo vrhunac dana."Lažem,ne smije znati da su me doslovno svi živi sredivali za ovo sa njim i ostali razočarani sa tim kako sam izašla na kraju.Emily i Jade su poveli neke cure iz razreda s kojima smo isto dobre i bila je ludnica.
"Jesi sigurna?"
"Kako to misliš?Naravno da sam sigurna."Nasmijem se.
"Slatka si kad lažeš."
"Molim?"Počnem se smijati.
"Zayn mi je rekao da...Da je Jade pozvala veliku većinu razreda da budeš spremna za ovo."U ovom trenutku sam mislila da ću umrijeti.Naravno nakon toga što ubijem Jade.
"Oh,wow.Ubiti ću je."
"Ja bih stvarno to učinio na tvom mjestu."Počne se smijati.
"Prestani.Užasno mi je neugodno."Takoder mu se pridružim u smijanju i jednostano ne možemo prestati."Nisam ja kriva.Ona je rekla da  me moraju spremiti.Nije bila moja odluka."Dignem ruke u zrak.Kada sam to učinila shvatila sam da je moja ruka cijelo vrijeme bila u Harryevoj.

Noć je prošla užasno brzo i Harry me već dopratio do kuće.
"Tek je osam.Hoćeš malo ući?Ionako mi nitko nije kući."
"Ooo,već prelaziš na stvar."
"Ne mislim na to."Smijem se.
Otključam vrata te udemo.
"Osijećaj se kao kod kuće.Idem nam po neku hranu."Začujem Harrya kako nešto mrmlja dok odlazim u kuhinju.Uzmem zdijelu te je napunim svakakvim nezravim stvarima.Uzela sam dvije limenke coca-cole i krenula.Harry se već udomaćio te gleda slike koje vise na zidovima.
"Zabavljaš se?"
"Jebote prepala si me."Kaže hvatajući se za srce i reakcija mu je neprocjenjiva.
"Znam."
"Oh da,nisam uspio dosada pa evo.Ispričavam ti se zbog onoga što se desilo."
"Ne ne stvarno je u redu.A i ja sam previše pretjerano reagirala tako da se i ja ispričavam.Mislim to je bio samo poljubac nisam se smijela tako ponašati."
"Samo poljubac?"Gleda me upitno.
*************
Tntntn nastavak postavljen.Ostavite vote i komentar.Hvala❤️

Mads.//Harry Styles\\Where stories live. Discover now