Srce mi se uznemiri i nemogu vjerovati da me poljubio.Trenutno mi je tako neugodno jer su mi usne samo u ravnoj crti,dok ih on ljubi,i ne prestaje.Sa mojih usna prede na vrat koji mi je oduvijek slaba točka.Ispustim zvuk užitka na što me Harry ponovo poljubi,ali ovaj put moje usne su bile u savršenom ritmu sa njegovim,i osijećala sam se bolje nego ikad.Kao da me netko polio ladnom vodom kada se Harry odmaknuo.
"Što je ovo bilo?"Izbacim iz sebe prvo što mi padne na pamet da nebi bilo neugodnosti.
"Ovo je bilo nešto što sam čekao od prvog dana kada sam te vidio."
"Što ti misliš tko si?" Dignem ruke i zrak i pocnem se histericno smijati. "Znam da se tebi ne može cura svidati po osobnosti,i dobro znam kakav si i ti i tvoji prijatelji.Nemoguće je da se u tjedan dana koliko se znamo zaljubiš u mene.A s takvim dečkima neželim ništa.Gadiš mi se,neznaš ni što je ljubav."Neznam što mi je bilo ali osijećala sam se dobro kada sam to rekla.
"Pa nije mi se činilo da misliš sve to o meni dok si me ljubila."Kaže skoro šaptajući,bez imalo srama.
"Molim te,samo me pusti."Okrenem se i želim trenutno ići što dalje od njega.
"Ti nisi svjesna koliko samo sreće imaš."
"Molim?"
"Sve cure u školi bi dale život da me barem poljube,a da ne govorim za ostalo.Ako znaš na što mislim.A ti si to dobila,i dobila bi još više da mi dopustiš."
"Ti nisi normalan."Poludim gurajući ga o prsa."Dobro znam da sve cure žele da im se uvućeš u gacice,i ja nisam takva.Takve su cure drolje i nemogu vjerojati da bi se 'prodale' tebi,ne zaslužuješ nikoju pa ni mene."Harry P.O.V.
Ne zaslužujem je?Ona ni ne zna što priča.Prije nego sam joj mogao odgovoriti trčala je,što dalje od mene.Nemogu vjerovati koji sam debil bio.Znam,znam da joj se svidao poljubac onoliko koliko i meni,a to je previše.A priznao sam joj,priznao sam joj da mi se svida,prva djevojka koja je to čula od mene,i tako me onda odbila. Ta mala je ništa više nego kurva,i neće dobiti ništa bolje od mojih prijašnjih.-------------------
"Zayn."Progovorim mu pijano ulazeći u njegovu kuću.Znam da su mu starci na nekom usranom putovanju,tako da nikome neću smetati.
"Zayn!"Ovaj put se zaderem na što se pojavi odmah pokraj mene.
"Harry,što je bilo?Jesi ti to pijan?"
"Zayn,sve zam zajebao."
"Harry što je bilo."
"Stvarno mi se svida,M..Madison."
"Isuse Harry što si napravio."
"Poljubio sam je.I...I ona je poludila.Rekla je da nije kurva kao što ja to mislim,ali stvarno ne mislim Zayn.Znam da nije takva i zato mi se svida.Poludjela je i otrčala kući."Sjednem na pod i uhvatim se za glavu.Sad sam stvarno sve zajebao.
"Brate,mislim da je stvarno voliš."Zayn kaže smijući se.Koji si kurac on sad umišlja?
"Jesi ti normalan.Ne volim ju niti ću je ikada voljeti.Samo je slatka."Kažem ludacki se smijući.
"Hajde prespavat češ ovdje večeras."Kaže pokušavajući me dignuti s poda."
"Nee,na podu ću."Kažem čudeći se kako je ovaj pod mekan.Stvarno nekada nisam normalan.Mads P.O.V.
Što mi se ono desilo?Zašto sam mu ono rekla?To su bila pitanja koja mi prolazde cijelu noć preko misli.Nakon dolaska kući,vidjela sam da Kian spava,što mi je stvarno bilo olakšanje.Samo sam se bacila na krevet i mislila.'Voli li me on stvarno?' Jedan glas je govorio da sam glupa i da to radi sa svakom curom koja mu naide.Drugi je govorio da možda stvarno nešto osijeća prema meni.Ta dva mala glasa u mojoj glavi su vodila bitku.I prvi je pobijedio.Nemoguće je da nešto osijeća prema meni.Ja sam samo još jedna u nizu,zar ne?Zayn P.O.V.
Budim se zbog previše glasnog zvuka udara mlaza vode i pjevanja.Harry.Sijećanja su od sinoć došla kada se pojavio pijan u mojoj kući.Nemoguće da se opio i doveo u ono stanje zbog cure.Stvarno je zgodna i sve,vjerojatno i bolja od svih s kojima je bio,ali ne smijem sada misliti o njoj jer Jade je stvarno bila najbolja odluka moga života.U početku sam je samo htio malo vući za nos,ali stvarno sam je zavolio i sumnjam da ću ikada prestati.Iz mojih razmišljanja me prekinuo Harryev dramatični ulazak u sobu.Kosa mu je neuredno stala iako se slagala sa njegovim imidžem bad boya,crnim uskim hlačama i crnoj širokoj majici i...ruži???
"Što ti je to u ruci?"Pitam pokazujući na ružu.
"To je za Madison.Samo joj se hoću ispričati.I odvesti je negdje."
"Misliš kao spoj?"Pitam s najvećim čudenjem ikada.
"Da,valjda.Što misliš hoće li pristati?"Pita me s znatiželjom.
"Umm,pa ne znam do koje je granice to sinoć bilo loše?"
"Do krajnje granice."Ispali kao iz topa.
"Oh,onda vjerojatno ne."kažem suzdržavajući se od smijeha kada sam vidio njegovu zgroženu facu.
"Jeli ti mene zajebaješ?!"
"Možda da možda ne,saznaj tako što češ je pitati."Madison P.O.V.
Spremam se za školu dok mi je još uvijek u mislima on.Kakav će sada naš odnos biti?Možda se i pokuša ispričati a možda ne bude željeo progovoriti niti riječ samnom.Što je vjerojatnija opcija.Odlučim misli staviti sa strane i fokusirati se na današnja predavanja jer sada ubrzo počinju sve provjere znanja i sve moguće.Hodajući do škola sa slušalicama u ušima čula sam kreštavi glas iza sebe kako me doziva.Skinem jednu od slušalica i okrenem se.
"Jade?"Kažem iznenadeno.
"Ta sam."Smije se
"Nisam te vidjela paa...puni dan."
"Da,falila si mi."Kaže grleći me.Ona je definitivno najbolja osoba koju možeš poželjeti.
"Moramo danas na piće,moram ti svašta reći."Kažem misteriozno dok gledam Jadeinu reakciju koja je neprocjenjiva,pitam se što će biti kada joj stvarno kažem što je bilo.
"Odmah,odmah,ajme meni Mads nemogu čekati."
"Isuse Jade,smiri se saznat češ."Kažem joj ulazeći u školu pokušavajući je smiriti.Kada sam došla do ormarića Jade je otišla nasuprot mene do svoga,i dalje uzvikujući "Odmah,odmah!"
Nisam ni skužila da se Harry nalazio cijelo vrijeme pokraj mene te se zaledim.Što on radi ovdje?
"Oprosti mi zbog onoga,Mads."Reče mi nazivajući me nadimkom dok mi daje crvenu ružu...
*************************************
I evo ga nastavak,nadam se da vam se svida,komentirajte,votajte.Nadam se da vam se svida.:)