"YENİ OKULUMA KAYIT"

42 13 1
                                    

Evet arkadaşlar ikinci bölümle karşınızdayım. Umarım iyi gidiyorumdur. İnşallah hikayemi beğenirsiniz.
Mültimedya: Aryanın kardeşi Ilgın babası selim ve arkadaşı Irak.

✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️✏️

Artık yeni bir şehirdeyim. Benim için yeni bir başlangıçtayım. Sabah kalktım ve bugün evin yakınındaki okula kayıt olacağımı hatırladım. Fakat 4 senedir gittiğim judo kursuna burda da devam etmek istiyorum. Bu yüzden babamla bu konuyu konuşmam gerek.

Ev her haliyle darmadağınıktı. Doğal olarak yeni taşınılan ev hali. Saate baktığımda nerdeyse öğlen olmuştu.

Babam kendi odasından hazırlanmam için bana seslendi. Bende onaylayıp hazırlandım. Aksiden giyindiğimin aksine artık renkli kıyafetler giymiyorum.

Babam beni kapıda bekliyordu. Bende yanına gittim.

"Hadi hazırım ben baba çıkalım" dedim.

Kafasıyla onaylayıp evden çıktık. Okul yakın olduğu için yürüyerek gittik.

Babamla beraber müdürün odasına girdik. Müdür normal müdürlerin aksine oldukça genç be yakışıklıydı. Bizi gülümseyerek karşıladı.

"Hoşgeldiniz Nasıl yardımcı olabilirim."

"Kızım bu okula kayıt olması için gelmiştik"dedi babam.

"Ah tabi. Kaçıncı sınıfsın. "

"12."

"12-A saınıfımızda bir kişi boşluk var seni Oray'a alabiliriz.

"Tabii teşekkürler"

"Pardon acaba tavsiye ettiğiniz bir judo kursu var mı?" Dedi babam. Onu demesiyle çok şaşırdım. Benden önce davranmıştı. Benim judoyu ne kadar sevdiğimi biliyordu gerçi. Ama aniden böyle sorması beni şaşırtmadı değil.

"Evet efendim okulumuzun öğrencilerinin katıldığı bizim de destek verdiğimiz bir kurs var."

"Kızım 4 senedir judo ile ilgileniyor. O kursa da katılırsa çok sevinirim." Dedi babam.

Babama şok olmuş bir şekilde bakıyordum. Baba sen hayırdır ya kafana saksı falan mı düştü acaba ben söylemeden bir şey yapıyor. Hani benim babam olan selim bulut. İnanmıyorum sadece şaşkınlıkla babamı ve müdürün dinliyordum.

"Tabii ki efendim Arya gibi tecrübeli bir öğrencimizi aramızda görmekten mutluluk duyarız."

"Teşekkürler" dedi babam memnuniyetle gülümseyerek ve müdürün odasından çıktık.
Meraktan babama:

"Baba neden judoyu söyledin" dedim.

"Çünkü senin judoyu ne kadar çok sevdiğini biliyorum. Ve ayrıca bir polis kızısın bunu unutma" dedi.

"Teşekkür ederim baba" dedim gülümseyerek.

Konuşurken eve Nasıl geldiğimizi anlamadı bile. Babamla eve girdik. Annem yine Ilgına bağırıyordu.

Nedeni her zamanki gibi dağınıklığıydı. Bazen öyle dağınık oluyor ki kıyafetleri yatağının altından çıkıyor. İnsanı deli eder. Bunu alan yandı yemin ediyorum.
Ilgının ise tek dediği

"Toplayacaktım ben zaten"

Fakat toplamaya dair hiçbir harakette bulunmaz hiçbir zaman.

Bu yüzden bende ılgınla odalarımızı ayırdım. Bıktırır insanı zaten.

Annemle Ilgın ın tartışmalarını duyan babam yanlarına gitti. Ben onlarla uğraşamayacağım için odama gittim.

Aklıma Irmak gelince görüntülü olarak aramaya karar verdim. Çok özlemiştim şapşiğimi. Telefonu açtığımda

"Selam şapşik" dedim. Bitter ona karşı eski halimi gösteriyorum.

"Ooo selam ponçik, nasılsın gulüm"

"Eh işte beni biliyorsun seni sormalı"

"Kızım sapım buralarda bana sevgili kendine enişte bul oralarda."
Kahkaha atmıştım bu dediğine birde yüzünü acıdındırırmış gibi yok mu?

"Aaa ayıpsın şapşik bakılır. Onu bunu bırak ta babam bu gün ne yaptı biliyor musun?"

"Ne yaptı gene"
Dedi bıkkınlıkla ailemi benden iyi tanıyordu kız resmen.

"Yok kızım iyi bir şey" dedim.

"Oha ne ?"

"Ben söylemeden beni judo kurşuna kaydettirdi."

"Oha Cidde'n mi?"

"Walla kızım, müdüre judo kursunuz falan var mı derken beni göreceksin ama ben şok."

"Hadi iyisin gene aşkilotto"

"Aynen Bebek, neyse ben kapıyım şimdi birde bizimkilerle uğraşamam gene kimle konuşuyon falan filan bilirsin işte." Dedim

"Tamam yavrum biliyorum öptüm çok" dedi.

"Bende" dedim ve telefonu kapattım.

Irmakla konuşmak her zaman bana iyi gelmiştir. Bu kız iyi geliyor insana enerji dolu herşeye gülüyor. Tıpkı benim eski halim gibi.

Saatin erken olmasına aldırmadan yatağıma girdim. Yatağıma girmemle aklıma yeni okulumda olabilecek şeyleri düşünmeyi başladım. İster istemez 1 hafta sonra beni neler beklediğini neler yaşayabileceğimi bilmeden uykuya daldım.

Bölüm Sonu

İÇİMDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin