"NÖBETÇİ ÖĞRENCİ"

20 4 0
                                    

Öncelikle özür dileyerek başlıyorum. Bu bölüm hiç haber veremeden tamamen uzun bir sürede gelemdi. Ama şanslısınız bu sefer çok uzun bir bölüm olacak ayrıca şarkısıda getirdim

Multimedya: Demir

Bölüm Şarkısı

Taylor Swift Bad Blood

Lenka Two

*.*.*.*.*

Sabah, ilk kez gideceğim okuluma hazırlanıyordum. Birden odaya Ilgın girdi.

"Abla çabuk hazırlan bugün banam götürecekmiş bizi."

"Babam"

"Yok ebe-"

Derken sert bir bakış atıp konuşmasını engelledim.

"Hadi" diyerek çıktı.

Bende çantama herşeyi koyduğumu düşünerek tam aşağıya inecektim ki telefonumu unutmuşum. Hemen yukarıya çıkıp telefonumu alıp indim.

Babamla okula yaklaşınca

"Baba ben burdan giderim aen işe geç kalma"

"Emin misin?"

"Ben küçük değilim alt tarafı müdürün odasından sınıfımı öğrenip çıkacağım."

"Peki sen bilirsin." Diyerek okulun yakınında babamla ayrıldık.

Yürüyerek okulun kapısına geldim fakat kilitliydi. Geç kalmıştım çünkü Bu sabah lanet olası alarmı duymamıştım.

Kapının kilidiyle gürültülü bir şekilde oynadıktan sonra içiriden yaka kartında 'Nöbetçi Öğrenci' yazan biri indi.

"Sen bu okulun öğrencisi misin?"

"Evet"

"Öğrenci kartın?"

"Yok"

"Alamam o zaman"

"Yapma ya"

"Git amcama anlat sen onu."

"Amcan kim be bana ne amcandan"

"Ya yenisin bu okuda yada beni yiyorsun amcam müdür olur bu okulun hani başı." Diyerek müdür ne demek onu açıkladı bildiğin.

"Valla mı?" Diyerek kaşlarımı kaldırdım.

"Alamam git."

"Ya bak yeniyim ben yeni bu gün ilk günüm. Ne arar öğrenci kartı bende aç şu kapıyı." Diyerek demir kapıya bir tekme attım.

Sanırım sesten duymuş olacak ki müdür de geldi.

"Demir aç kapıyı yeni öğrencimiz o" dedi. Çocuk göt olarak kapıyı açtığında. İbne gülüşümü atıp müdürün yanına gittim.

"Odama geçelim gel" dediğinde müdürün arkasından gittim.

"Hocam sınıfım hangisi?" Diye sorduğumda 12-B dedi. Bana uyar sıkıntı yok.

Cazgır nöbetçimize

"12-B nerde?" Diye sordum.

"En üst katta" dediğinde en üst kata çıktım fakat 12'lere dahi bir sınıf bile yoktu. Tekrar aşağı indiğimde.

"12-B nerde en üst katta değil." Dedim dişlerimin arasında tıslarken.

"Aa en üst kattan taşınmış mı o sınıf aaa." Dedi bide şaşkınmış gibi yaparak. Tam ağzımı açtığımda müdür ordan çıktı ve

İÇİMDEKİ SENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin