TADA!!!
Oto ja!
Zaczęłam pisać nowe opowiadanie BROKEN KIDS!!!
Jest ono dostępne tylko na wattpad ponieważ jak na razie nie znalazłam nikogo kto zrobiłby dla mnie tło na bloggerze, a bez tła nie chcę zaczytać pisania.
Opowiadanie to jest totalnym mix bohaterów. Występują w nim One Direction (jako oni sami, ale oczywiście zespół nie istnieje w tym ff), HomeTown (na tej samej podstawie co 1D), Kendall Jenner (jako Lily). Jak na razie jeszcze się nie pojawili, ale pojawią się na pewno: Selena Gomez, Ashley Benson, Kylie Jenner. Zamierzam również wplątać tam 5SOS, The Vamps i kto wie kogo jeszcze. Główna bohaterka nie jest żadną sławną osobą, jest zwykłą dziewczyną z mnóstwem tatuaży.
Wszyscy są uczniami liceum w LA. Dzielą się na 2 grupy: elita (sportowcy, cheerleaderki, bogacze) i grupa naszej głównej bohaterki czyli mix postaci, każdy z innej parafii jak to mówią.
Jeśli chcecie wiedzieć o czym jest dokładnie to sami przeczytajcie. Opowiadanie znajdziecie oczywiście wchodząc na mój profil. Będę bardzo, bardzo wdzięczna jeśli przeczytacie i zostaniecie na dłużej. Nie zrażajcie się zapowiedzią i prologiem bo 1 rozdział jak dla mnie jest zaj*bisty. Pisałam go jakieś 2 tygodnie chcąc żeby wyszedł jak najlepiej i mam nadzieję że mi się udało.
Jeśli spodobała wam się Wyzyskiwaczka to spodoba wam się również wieść, że w Broken Kids planuję umieścić kilka scen "łóżkowych" że tak to ujmę.
To na tyle, więc teraz skoro skończyliście to czytać to idźcie czytać BROKEN KIDS!
Love U All!!!
CZYTASZ
Wyzyskiwaczka | Calum Hood one-shot +18
FanfictionKto powiedział że tylko mężczyźni mogą wykorzystywać.