**DÜZENLENİYOR**
Bu sabah gürültülü bir ses ile uyandım ama bu sefer o kahredici alarm sesi değil canım kardeşim Mira'nın sesi idi. Mira benim kız kardeşim. Aslında aramızda pek fark yok. Sadece ben ondan 8 dakika önce doğmuşum^^
Herkes olmadan yaşayabilirim ama onsuz asla.
"Hira hadi kalk geç kalacağız. "
Diye kıçını yırtan Mira'ya bir çift ölümcül bakış attıktan sonra konuştum" Saat kaç canım kardeşim. "
Mira bana tip tip baktıktan sonra yastık ile bana vurdu"Aaaa"
Bugün okulun ilk günüydü ve hazırlanmamız gerekiyordu ama yatak beni çekiyordu. 'Eğer kalkmazsan geç kalırsın. Mira sana bağırır.' diyor ama sonra 'Hemen kalk ve yatağını topla yoksa annen seni parçalar.' diyor. Arasında kaldığım sırada Mira'nın elinde su şişesi ile geldiğini görünce hemen kalktım ve hazırlanmaya başladım**Mira'dan**
Hele şükür Hira hazırlanabilmişti. Okula gideceğimiz için hiç heyecanlı değildim. Sanırım Hira da heyecanlı değildi.
Okul üniformamız çok kötü değildi en azından şık bir görünüme sahipti.
Rimelimizi sürüp evden çıktık.
Hira ile kol kola girmiştik her zamanki gibi. Ben ise yere düşürdüğüm peçete parçasını fark ettim. Onunla uzun tırnaklarımı yumuşatıyordum. Üzerinde krem vardı. Tan onu alacakken omzumda bir el fark ettim ve bana "sen eğilme eteğin kısa" dedi şok oldum. Ben şoktan henüz çıkmıştım ki Hira benden önce davranıp söze girdi."Bu kibar davranışının için teşekkür ederiz ama okula yetişmemiz gerek. Tekrar teşekkürler. " ve tekrar koluma girerek yürümeye başladı. Bende el mecbur peşine düştüm. Ama aklımdaki sorular hala duruyordu.
O yakışıklı da kimdi? Hala şokunu etkisindeyken omzumdaki eli tekrar hisseder gibi olmuştum sanki.
Selam bu benim ilk kitabim yanlış ve hata yapmamaya çalıştım sorun varsa söyleyin
Ve her akşam yeni bölüm yayınlayacağım haberiniz olsun.Ve son olarak bu kitap ozge8181 kullanıcısı ile ortak yazılan bir kitaptır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın Güneşi
Teen FictionHayatımda sadece bir kere aşık oldum onda da hata yaptım kahretsinki çok güvendim... Eğer güven hayattaki en iyi şey olsaydı ben iyiliğimi kaybetmiş olacaktım.