Yeni Okul

30 5 1
                                    

**DÜZENLENİYOR **

**Hira'dan**

Sabah uyandığımda Mira uyuyordu ah canım kardeşim öyle güzel uyuyordu ki anlatamam. Onu dün beni uyandırdığı gibi uyandırmaya kıyamadım ve öperek uyandırdım.

"Mira hadi Birtanem uyan okula geç kalacağız" dememle uyanması bir oldu. Hemen elini yüzünü yıkadı ve gelip yanağıma küçük bir öpücük bırakıp kıyafetlerini gibiydi. Lanet olası okul kıyafetini.
   Daha sonra aynanın karşına geçip hazırlandı. Sabah olduğu için annemi ve babamı uyandırmayız çünkü ikisi de çok tatlı uyurlar.

   Her zamanki gibi yürüyerek okula gidiyorduk.
Nedense Mira bana vura vura yürüyordu yolda şakalaşırken bende onu ittim ve kimliği belirsiz birinin üzerine doğru bükülmüş oldu.

**Mira'dan**

Eyvah yine o çocuk! Kollarının arasından tutmuştu beni. Bir an kendimi pamuk üzerindeymiş gibi hissettim ve hemen kalktım. Bana baktığında istemsizce gülümsedim. Komik bir durumdu ki bu durum karşısında Hira gülmekten yerlere yatmıştı.

   Çocuğa dönüp
"Ah gerçekten çok özür dilerim kardeşimin suçu "

   Bana baktı ve o güzel gülümsemelerinden birini bana bahşetti. O gülümsediğinde içimde uçuşan kelebekleri fark ettim bir an.

"Önemli değil" dedi kocaman bir sırıtma ile.

"Ee neyse ben yere düşen çantamı toplayayım "dedim ve o da bana yardım ederken bir anlığına suratıma baktı ve çenemden tutarak bana

"Sen gülme etraftaki çiçekler kıskanıyor."dedi ve kalkıp gitti.

  Kim bu çocuk. Neyin nesi? Bu çocukta kendimi iyi hissetmemi sağlayan ne var??

  Arkamı döndüğümde Hira bana bakıyordu. Koluma girip "Yakışıklı çocuk" diyerek kulağıma fısıldadı.
Okula vardığımızda daha az kişi vardı bizde bahçe de oturmaya başladık. Bu sırada Hira'nın sesiyle kafamı ona çevirdim.

" Mira ben kantinden su alıcam" dedi ve gitti.

**Hira'dan**

Oha o da kim? Karşımda oldukça yakışıklı, mankenlere taş çıkartacak kapasitede bir çocuk duruyordu. Aaa tabii ki de çocuk kesmiyorum susarmısınız Allah Allah...
  
   Ben böyle saçmalarken karşımdaki çocuk bana baktı ve o harika ses tonu ile bana "Selam" dedi kimdi bu şimdi????

Selamm kitabi umarım beğenirsiniz ve Kısa bir not dikkatli dinleyin
Toprak=cnblue jonghyun
Toprak=exo kyungsoo
Mira =fx luna
Hira=seungyeon
Bilginize.

   Bu arada bu kitap ozge8181 adlı kullanıcı ile ortak yazılmış bir kitaptır.

Hayatımın GüneşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin