HAMSİ MACERASI

155 8 1
                                    

Merhaba bugün size Edanurla geçirdiğim bir anı mı anlatacağım
BAŞLIYORUM...
☺Biz edanurla 10 seneden beri arkadaşız yediğimiz içtiğimiz ayri gitmezdi.Edanur 'a ben kısacası edoş diyorum ve hikayeler boyuca edoş dersem saşırmayı. Neyse edoş la ben 6. Sınıfa gidiyorduk.o zamnlar bize çok ödev verirlerdi.ilk başta dediğim gibi yediğimiz içtiğimiz ayri gitmez kelimesini herşey içinde kullanıriz mesala ödev konusinda edoş la ben bizim evde yaparız her zamn ödevlerimizi neyse sonrasinda başladık ödev yapmaya edoş bana ben edoşa yardım ederdik birbirimize.sonra 2 saat falan ödev yaptık sonra karnımız acıkmiştı.annemde o sıra babama hamsi tava yapıyordu.söylemesi ayıp😊 kokusu çok güzel gelmişti ama varya karnımiź kurt gibi açtı yani o derece neyse sonra anneme dedimki anne bizede kızartsana annemde kos koca.kız oldunu kendiniz kızartın dedi.benim ilk yemek yapma deneyimim hamsi olmuştu ve edoşunda öyle tabi.sonrasında biz başlaďık edoşla kızartmaya neyse tavada ya baya kızmıştı ben ve edoş hamsileri tek tek tavaya diziyoruz .ama kızmış yağ biz hamsileri koydukça nasıl sıçrıyo varya kolumuz hep acımıstı.sonra kolumuz yana yana tabi hamsilerde yandı.☺☺☺ yanık hamsileri yemek zorunda kaldik bizde...
***(BUGÜNLÜK DE BU KADAR BAŞKA BİR BÖLÜM VE ANI DA GÖRÜSMEK ÜZERE...
OYLARINIZ VE YORUMLARINIZI BEKLİYOR OLACAĞIM☺☺☺

GÜZEL ANILARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin