Cenazeleri mezarlığa getirdiler. O kara toprak birazdan annem ve babam mezarı olacaktı. Annem ve babamı bir daha goremicektim. Bu kalbimi cok açıtıyordu. Kendimi boslukta gibi hissediyordum. Hayatta ki tek ailem vardı onları da kara toprağa gömücekler. Hayat ne cabukta degisiyordu. Bu hayatta güçlü olmak zorundaydık yoksa yenilirdik. Ben güçlü olmak zorundaydım yoksa yenilirdim ve ben yenilmek istemiyordum.
Cenazeleri tabuttan cıkarıdılar. O beyaz kefen ah anne ah baba niye beni bırakıp gittiniz niye o kefenin içindesiniz. Biraz sonra gömülüceksiniz. Ben sizsiz ne yapicagim? Beni bırakıp gitmeyin. Bakın dedemlerde gelmedi yalnızım yalnız....
"Anneeee babaaaa beni bırakıp gitmeyin. Anne hani bana soz vermistin. Hani beni bırakmıcaktın. Baba ya sen. Niye baba niye?" bağırıyordum. Hicbir sey umrumda m. Babama dogru kostum onu bırakamazdım ama arkamdan biri tutuyordu.
"Bırak beni bırak " Ama bırakmıyordu ona bağırıyordum yine bırakmıyordu.
"Lütfen bırak lütfen "
Beni bırakmadı annem babamı gömmeye basladi yine bırakmadılar."Bırak lütfen bırak yalvarıyorum bırak "
Annem ve babamı gömdüler o kara toprağa...
Herkes dağılmaya başlamıştı. Ama benim gitmeye niyetim yoktu. Onları burada birakamazdim. Brni saran kollar gevsedi ve beni serbest bıraktı. Arka döndüm ve beni saran kollara baktim Denizdi. Hicbir sey demedim. Demeyede gücüm yoktu zaten.
Mezara dogru kostum annem mezarina sarıldım."Ahh annem niye bıraktın beni niye?"
Meltem yanima geldi ve "Hadi canım eve gidelim"
" Meltem beni yanlız bırak"
Meltem"Yagmur boyle yapma beni cok üzüyorsun."
"Meltem canım acıyor. Meltem ben ne yapıcam onlarsız."
Meltem "Ben varım canım. Biz varız boyle yapma hadi lütfen eve gidelim."
"Meltem onları yalnız bırakamam. "
Meltem"Hadi böyle yaparak herkesi uzuyorsun Yagmur hadi gel eve gidelim."
"Tamam"
1 HAFTA SONRA
Bugün annemle babam öleli bir hafta oluyordu. Yavas yavas gelen gidenlerde azalmıştı. Kendimi cok aciz hissediyordum. Yalnızdim ne annemin ne babamin anne babası gelmisti. Akrabalar gelmisti. Bunca yıl görmediğim teyzem bile gelmisti. Ama ne dedemler ne anneannem nede babaannem gelmemisti.
Meltem" Yagmurcum biri seni gormek istiyor."
"Kimmis Meltem""Bilmiyorum bir sey demedi."
"Tamam gelsin o zaman"
Bir kac dakika ssonra iceri bir adam girdi. Ve adam
"Yagmur hanım sizmisiniz?""Evet benim buyrun"
Adam"Ben avukat Sercan bey babamiz hakkında konusucaktim."
"Evet buyrun konuşalım."
Adam" Yalnız konusabilecegimiz bir yer olursa cok sevinirim."
" Tam bahceye gidelim." Ben onde Sercan bey arkamdan geldi. Masaya oturdum ve karsimada Sercan bey oturdu.
Sercan bey " Soze nasıl baslıcağımı bilmiyorum ama... " avukat duraksadi
" Lutfen devam edin."
Sercan bey" Babanız iflas etmisti. Ama size söylemedi. Yaşadığınız bu evide kazadan 2 saat once satti. Yeni sahipleride bir haftaya taşınmak istiyor evi bosaltmaniz gerekiyor ve 18 yaşını doldurmadiginiz icin yetimhaneye gitmeniz gerekiyor."
"Nasıl olur bu ya nasıl iflas ederiz ya neden ya neden ben?"
Hersey ust uste geliyordu. Dayanamiyordum anlayamiyordum niye ben niye ??
Sercan bey " Bakın cok üzgünüm ama gercekler bunlar yetimhaneden sizi almayada yarın gelecekler." Aglıyordum elimden sadece bu geliyordu yerimden kalktim hicbir seyi gözüm görmüyordu ilk önce sandalyeyi fırlattim sonra masaya önüme gelen her seyi fırlatıyordum. Dayanamıyordum.
"Yeter artık yeter niye ben niye "
Beni sakinlestirmeye çalışıyorlardı ama nafile daha cok bağırıyordum."Yeter bırakın beni her seyimi kaybettim."
Biri koluma gelip bir sey soktu gozlerimi yavas yavas kapaniyordu. Ve gozlerimi kapattim karanlığın beni içine hapsetmesine izin verdim.MELTEMIN AGZINDAN
Yagmuru hic bu kadar kötü görmemistin. Resmen cıldırmıstı. Onu oyle görünce onu kaybettigimi düşündüm ve yıkıldım. Canım arkadaşım nelrde yasamisti şu 1 hafta icinde. Simdi sakinlestirici ignenin etkisinden dolayi odasinda yatıyordu. Neler olduda bu kadar çıldırdı bilmiyorum ama onu cok yüzdüğü bir konu olduguna adım kadar eminim.
Deniz" Uyandı mı?"
"Yok daha uyanmadı niye bu kadar kötü oldu Deniz biliyormusun? "
Deniz" Bilmiyorum ama onu onceden hic böyle görmemiştim. Resmen çıldırmış gibiydi."
"Aynen"
Deniz" Uyanıyor hergalde Meltem."
Direk Yagmurun yanına gittim bir seyler sayıkliyordu.Yagmur "Anne baba beni bırakmayın."
"Anneee babaaa ben artık yetim bir kızım."
###################:#######################:###############:############::#########
Merhaba arkadaslar yeni bolum geldi bu bolumu daha uzun yazmak isterdim ama telefondan yazdığım icin bu kadar yazabildim . Sizin okuyup begenmeleriniz benim icin cok onemlidir. Insallah begenmissinizdir. Bu arada kitabımı okudugunuz icin tesekkur ederim. Saglıcakla kalın. ✌✌✌✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yetim Kız
Novela JuvenilAnnesi babası ölen ve sonunda aşkına kavuşan sevgisi bulan yağmurun hikayesi. ..