Hej. To moja pierwsza nominacja dzięki Savuke 😘 Osobami które nominuje to :
Moje pytania do was:
1. Ile macie lat? (możecie podać datę urodzin)
2. Ulubiona książka.
3. Film przy którym wzruszyłyście się najbardziej (mam na myśli łzy itd) 😂
4. Jak trafiłyście na wattpad?
5. Czy macie hobby i jakie ono jest?
6. Tyczy się pytania powyżej! Jeżeli macie hobby, to dlaczego jest to wasze ulubione zajęcie? (czy wywołują u was jakieś uczucia czy coś w tym stylu) - jeżeli nie umiecie odpowiedzieć na to pytanie, bo po prostu jest jak jest, to trudno. 😉
7. Ideał chłopaka - jeżeli taki macie.
8. Jakiej muzyki słuchacie?
9. Ulubiona piosenka czy zespół.
10. Cecha waszego charakteru, która najbardziej wam przeszkadza.Moje odpowiedzi.
1. Ulubiony zespół.
Nie mam takiego, lubię wielu wykonawców i wiele zespołów, ale nie mam tego ulubionego.2. Najdziwniejsza sytuacja w której się znalazłaś.
Ciężko mi teraz odpowiedzieć, ponieważ nie przypominam sobie niczego szczególnego, jedynie to jak na obozie tanecznym jak tańczyłam solówkę przed wszystkimi i odpiął mi się stanik, niestety nie dałam rady tańczyć do końca więc musiałam podejść do koleżanki żeby mi go zapięła, następnie wróciłam i tańczyłam dalej, hha ale to raczej było zabawne niż dziwne, owszem byłam speszona ale bardziej miałam bekę z mojego szczęścia.3. Ideał chłopaka.
Hmm... Brunet, tak na pewno, z lekko rozciapiżonymi włosami, niebieskie oczy, nie za wysoki około 1,80 m. A jeżeli chodzi o charakter to to, żeby był sobą, żebym czuła się przy nim swobodnie, powinien być zabawny, troskliwy, żeby potrafił zaczekać i nie był za sztywny, troszkę charakterku i "bad boya" by nie zaszkodziło.4. Pierwsza książka którą się zafascynowałaś.
Dary anioła 😍💜5. Kim chcesz być w przyszłości?
Trochę myślę, ale nie wiem na pewno.
Może coś z psychologią jak narazie.6. Czym jest dla ciebie wattpad i jak się o nim dowiedziałś?
Koleżanka (victoria18xx) poleciła mi książkę, po której jak stwierdziła będę mieć "zrytą banię" - na szczęście do niczego takiego nie doszło, z moją głową nie jest gorzej niż było.
Wattpad według mnie to miejsce, gdzie można swoje uczucia, fascynacje czy różne wyobrażenia przelać "na papier" chociaż nie zwracajmy uwagi na to że, piszę na telefonie. 👍👍7. W jakim jesteś fandomie?
Świat fantastyczny w darach anioła to moja bajka 😍 ale jeżeli, chodzi o jakiś szczególny fandom to nie.8. Czy masz zwierzątko?
Niestety nie mam, rodzice się nie zgadzają. 😢9. Ulubiona bajka z dzieciństwa.
Nastoletnia czarownica Sabrina. Jest chyba też taki film ale chodzi o wersję bajkową.10. Ulubiony przedmiot w szkole.
Nie ma takiego.To tyle. Niedługo pojawi się następny rozdział Undercut Wings!
A WIEC ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO CZYTANIA!!!!
CZYTASZ
Undercut Wings
RomanceNieśmiała szesnastoletnia Ashley czuje się inna od reszty świata, jednak wszystko się zmienia, gdy na rodzinnych wakacjach poznaje przystojnego Ethana, chłopaka, który nie boi się ludzi. Jednak przeszłość Ashley znów ją dogania, powoduje, że dziewcz...