Çocukluğumu İstiyorum

17 0 0
                                    

Gece olur herkes yatar, sen hariç. Sen yatamazsın . Gözüne bir damla uyku girmez. Müzik dinlersin dinlediğim müzikte kendini bulursun sanırsın ki senin üzerine yazmışlar müziği. O müzikle aklın gider anılarına , bazen çocukluğunda bulursun kendini. O dertsiz tasasız yıllarına özlemin vardır. Tek sıkıntı akşam ezanıdır senin için. Birde o ufacık masum çocuk aklınla mahallede bir kızı seversin attığın her golde yaptığın her harekette kızın kapısının önüne evinin penceresine bakarsın o bakıyormudur diye. Hele birde bakıyorsa kalbin atarya hani o an hiç gözünü çevirmek istemezsin ama nafile. Kızın yüzüne bakamıyorsundur utancından. Sana baktığı her saniye aklına kazınır. Sonra ya geçer oturursun yada tam tersine adeta bir messiye dönüşürsün. O hareket o çalım o gol derken birde bakmışsın içeri girmiş. Bir önemi kalmamıştır maçın sonra tamam dersin tamam yeter hadi kapatın sokağın kepenklerini hadi çabuk okunsun akşam ezanı içeri girelim hemen. Eve girdikten biraz sonra babam gelir çorapları indirmen gerekir ama yorgunsun baban gelmeden indirmek zorundasındır. Sonra yemek yersin çay içersin yatarsın. Kafayı vurduğun gibi yatarsın. Tık diye yatarsın. Sonra annem gelir kalk oğlum yatağına der yada üstünü örter tamam bu kadar bitti. Ne günlerdi bee. Her gün yeni bir heyecan her gün yeni bir sevinç mutluluk . Sonra büyümek istersin o çocuk aklınla. Büyürsem serbest olurum düşüncesiyle. Sonra bi bakmışsın yavaş yavaş hayat sana yüzünü göstermeye başlar o mutlu mutlu kafayı vurur vurmaz uyuduğun gecelerde uyumakta zorluk çekersin. Sonra bir bakmışsın elinde sigara önünde inceden sokaklar. O mutlu mutlu uyuduğun geceler haram olur dertten kederden uyuamaz olursun. Herkes uyuduktan sonra kalkar gizli gizli gecenin koynuna sığınıp sigara içersin. Artık ayrı odada yatıyor sabaha kadar müzik dinliyor beyninin en ince noktasına kadar işliyor her geçen hüzünlü saniye. Sonra yeni bi günün önemi kalmıyor o mutlu mutlu gittiğin okul kahpe düzenin kurbanı olmuş sana hiç bir gelecek vaad etmiyordur. Sonra gecenin yarısında düşünürsün ben niye artık yatamıyorum diye ve kendi kendine şunu dersin - o dediğin mutlu uyudığun geceler hayat tarafından profesyonelce tecavüze uğradı unut artık.
Büyümüşsündür artık çevreden daha az tepki alıyor ve sana karşı ilgisizdirler çevrendekiler. Ne yani bumu o hayal ettiğimiz büyüme. Ben yine o mutlu günlerime dönmek istiyorum. Kafayı vurur vurmaz uyumak istiyorum. Tek tedirginliğim akşam ezanı olsun tek kırgınlığım sevdiğim kızın camı kapatıp içeri girmesi olsun istiyorum. Ve ben artık mutlu olmak istiyorum. İstiyorumki saçım daha fazla beyazlamasın. O saatlerimi harcadığım saçım kıyafetim özenle baktığım kendimi yeniden bulmak istiyorum. O şık şık giyindikten saçı yaptıktan sonraki heyecanı istiyorum. Ben artık her günüm dertlerle ziyan olmasın istiyorum. Ve sonra kalkıp bir sigara daha yakıyorum yıkılan gençliğim üzerine. Kaybolan yıllarım üzerine. Birdaha gelmeyecek gecelerim , gerçekleşmeyecek hayallerim üzerine.

Bir Defaya Mahsus!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin