cim smo izasli iz skole iste sekunde sam se odmakla od justina ...
" nesto nije u redu ? " pitao je justin dok mi je stavljao ruku oko struka a ja sam ju sklonila .." sve je u redu " slegnula sam ramenima .
" zasto si se onda odmakla ? "
" zato sto vise nismo u skoli i ne moram ti glumiti curu ...Justin P.O.V
ta cura me tako jebeno privlaci dok glumi nedodirljivu ........... zasto sam ju osvojio ako sam znao da se necu moci suzdrzati , ali bit ce ona moja kad tad ...... samo moja . Pogledala me nekim ne definisanim izrazom lica .
" halo , jes ' dobro ? " mahala mi je rukom pred ocima ..
" jesam ... leah , veceras budi spremna , vodim te negdje " rekao sam i uhvatio ju za ruku koju je ona brzo povukla natrag .
" gdje ? " rekla je dok me gledala .
" to je izanenadjenje ...... bit ce ti drago a i lijepo " rekao sam smijeseci se i trgnuo sam se kad sam cuo smijanje sa moje strane .... ima tako sladak osmijeh .
" cemu se smijes ? " upitao sam leah dok sam se i ja blago smijao .
" tvojoj faci " pokusavala je imitirati moju facu sto je bilo jos smijsnije te smo oboje prasnuli u smijeh .....Leah P.O.V
ima tako savrsen osmijeh , i tako je zgodan i savrsen ..... sta ja to pricam ?!!? .
- nismo ni primjetili da smo dosli kuci sve dok se justin nije zabio u vrata kuce te sam se pocela smijati .... justin me povukao za majicu na pod te sam mu pala u krilo .. gledao me ravno u oci a i ja sam pogled zaustavila na njegovim ocima , odjednom sve oko nas kao da je stalo , vrijeme i sve ..... poljubio me a ja sam mu uzvratila , nase usne su se micale u savrsenom ritmu ......... sta ja to dovraga radim ?!!!.
- ustala sam naglo i zakasljala se .
" mozes li otkljucati kucu ... isla bih se istusirati " on je bez ijedne rijeci samo otkljucao vrata a ja sam samo otisla u wc ....Justin P.O.V
Kako je savrsena i njene usne me tako privlace .... sjetio sam se da se otisla istusirati . Mozda se nije zakljucala ........ otisao sam do vrata i polako otvorio , jess! Nije zakljucala . Vidio sam ljepoticu savrseno isklesanog tijela samo u rublju , dosao sam do nje i zagrlio je s ledja , i poljubio u vrat ...... moje ruke su putovale njenim bokovima dok je ona samo sutala i grizla usnicu .... znao sam da uziva ..
YOU ARE READING
my saivour .
Fanfictionleah je bila cura koja je ostavljena u sirotistu od strane roditelja , bilo joj je tesko sve dok je decko po imenu justin nije usvojio