chapter 4

586 20 0
                                    


Leah POV .
Poceo mi je ljubiti vrat na onom mjestu gdje je ugriz ..

najezila sam se , zasto uvjek to radi ... ne mogu se pomaknuti kao da sam paralizovana .. agh ..
Vidjeo je da mi je neugodno pa je prestao , odmakao se .
" leah , razmisljao sam nesto " gledao me u oci .
" znam , vracas me u sirotiste , navikla sam , pff " prevrnula sam ocima .
" nee , ne budi luda , nikad te necu vratiti nazad .... nego , htjeo bih te upisati u skolu u koju ja idem " .. gledao me onim pogledom ' pristani vec jednom ! ' ..
" moze .. da "
" jes !! " rekao je dok je vec doslovno skocio na mene .. nasmijala sam se i odmakla ga od mene ..
" idemo odmah da te upisem , odi obuci se " radosno je rekao ..
Otisla sam u sobu i nasla crne izderane traperice i duksaricu sa printom ' FUCK YOU ! '

* sisla sam dole a justin me vec cekao ispred vrata ..
( u skoli )

* hodamo hodnicima i dobivmo razne poglede ucenika .. do mene je dosla jedna od onih sto ' caruju skolom ' .. odgurnula me te sam se zaletila u ormarice ..

" a jao , izvni , bilo je namjerno " pocela se smijati .
" a jao , izvini , ja nikad ne ostajem duzna " sad sam ja nju gurnula na ormarice i otisla u razred .. sjela u zadnju klupu a justin pored mene ..
" ko je ona cura " pokazala sam rukom na curu sto me gurnula .
" to mi je bivsa , chasity , mozes mi pred njom glumiti curu , molim te ... dosadna je kao buva "
Molio me .

" zasto ja ? " rekla sam upitno .

" zato sto hocu tebe " rekao je monotono ..

Aghh ..

" u redu , glumit cu " prevrnula sam ocima , uhvatila sam chasittyn pogled na nama a i justin te me poljubio .
Poljubio ?! ...
nisam htjela stvarati probleme pa sam uzvratila ..

chasitty je gorijela od ljubomore .. tad je dosla kod nas
..
..
.
.
.
.
.
.
Vote and comment . ;)

my saivour .Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz