I AM ALEX

20 5 1
                                    

 ''Merhaba günlük , ben Alex, Alex LONDON, 14 yaşımdayım İngiliz'im . En sevdiğim mevsim yaz çünkü her yer cıvıl cıvıl olur. En sevdiğim spor dans çünkü küçüklüğümden beridir dans etmeyi seviyorum. Ve en sevdiğim yemek, o spagetti çünkü tadı harika, Son olarak da bir ikizim olduğu doğrudur ben Alex'im oda Alexandır isimlerimiz bayağı benziyor değil mi ?Her neyse seninle tanıştığıma çok memnun oldum. Şimdi uyumam gerek çünkü sabahleyin  okula gitmem gerek hoşçakal.''

  Yeni günlüğüme bu satırları yazdıktan sonra yatağıma gittim. Bayağı bir yorgundum, elimi bile kullanmaya halim yoktu.Böyle böyle düşünürken kendi kendime konuşmaya başladım ve içimden , 

 '' Her neyse en azından babamın o iğrenç laflarını duymuyordum. Üvey baba gerçekten de çok kötü her işime karışıyor, sizin öyle babanız olsa ne yapardınız ? Ben gerçekten de nefret ediyorum. Annem neden öyle bir adamla evli ki ? Hiç anlamam zaten annemin çocukları olarak Alexandır  ve ben varız, üvey babamında 2 tane kızları var hepsi birbirinden sürtük. Hepsinden nefret ediyorum. Büyüyünce Alexandır ile bu ülkeden taşınmayı düşünüyoruz belki bizimle annemde gelir, her neyse artık uyumalısın Alex yoksa okula geç kalacaksın. '' dedim ve gözlerimi kapadım.

LAST DANCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin