°°°

189 7 0
                                    

The Get Weird Tour'da kızlar kimin şarkısını cover yapar dersiniz?

Little Mix, geride bıraktığımız 2 turda da kendi şarkılarının yanı sıra birçok cover yaptılar. Örneğin 3 ayrı kısımdan oluşan DNA Tour'da turun ilk parçasında Nicki Minaj'ın Superbass şarkısını, ikinci kısmında eski kız gruplarının Who's Lovin' You, No Scrubs, Bootylicious şarkılarını medley halinde cover yapmışlardı. Şovun üçüncü ve son parçasındaysa Katy Perry'nin E.T. şarkısını cover yaparak toplamda 3 parçalık DNA Tour'da coverlara böylelikle yer vermişti.

Salute Tour'da yine 3 parçadan oluşuyordu. İlk parçasında yine Katy Perry'nin karanlık tema şarkılarından Dark Horse'u, ikinci kısmında Korn grubunun şarkısı olan Little Mix'in Sport Relief için hazırladığı Word Up coverını, şovun son parçasında ise yine bir medley halinde Jason Derulo'nun Talk Dirty, Macklemore & Ryan Lewis'in Can't Hold Us, Beyonce'in Salute şarkısıyla aynı temaya sahip Run the World ve son olarak Jay-Z & Kanye West düeti olan In Paris şarkılarını söylemişlerdi.

Görüldüğü üzere her iki turda da Katy Perry coverı söz konusu. 2013'ten bu yana Katy Perry, bir albüm yayınlamadığı için The Get Weird Tour'da yine bir Katy Perry şarkısı görmemiz pek de mümkün olmayabilir. Jess Glynne ile yakın arkadaş olduklarından belki Don't Be So Hard On Yourself coverı yapabilirler. Fleur East'in Sax şarkısını X-Factor'de zaten söylemişlerdi. Bu sebeple The Get Weird Tour'da da Sax coverı görmemiz pek de sürpriz olmayabilir. Siz ne düşünüyorsunuz?The Get Weird Tour'da hangi şarkıcının hangi şarkısını cover olarak görmek istersiniz?

Not: Facebook sayfası olan Little Mix - Turkey sayfasından alıntıdır.

Little Mix Hakkında Her ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin