ŞİMDİ OKUDUĞUN Little Mix Hakkında Her Şey Não Ficção Little Mix ile ilgili her şey burada. Kurgu Olmayan İçinde #142 #jadethirlwall #jesynelson #leigh-annepinnock #littlemix #mixers #perrieedwards Graham Norton Show 116 5 1 perriesenaedwards tarafından perriesenaedwards tarafından Takip Et Paylaş Postar no seu perfil Compartilhar via e-mail Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Postar no seu perfil Compartilhar via e-mail Denunciar história Graham Norton Show'dan Perrie: Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Graham Norton Show'dan Leigh: Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. G raham Norton Show'dan Jesy: Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. G raham Norton Show'dan Jade: Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. G raham Norton Show'dan kızlar: Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Harika olmuşlar. Kıyafetleri, saçları falan.