*konwersacja na Facebooku*
Ja:Hejka 8)
Olivia:Hej...
Ja:Coś się stało?
Olivia:Nie chcę przyjaźnić się z tobą,przez Ciebie nikt mnie nie lubi mam Cię już dość :') buska.
Ja:Ranisz XD *myślałam,że robi sobie żarty*
------------------
Następnego dnia w szkole,nie odezwała się do mnie słowem,było mi przykro,że zostawiła mnie? Tak po prostu... miało być 'na zawszę'Kiedy poszłam do ubikacji,płakałam.
Bardzo płakałam..
Wtedy niespodziewanie zjawiły się Kate i Alice,były dość zdziwione,bo nigdy nie widziały mnie w takim stanie.
Odpowiedziałam im wszystko.
Na to Alice powiedziałaNie potrzebujesz Olivii,masz nas.Teraz będziesz trzymać się z nami.
Byłam tak zdziwiona miałam tyle wątpliwości.Po chwili zastanowienia powiedziałam-
Nie pasuję do was...
To była prawda nie pasowalam do nich ani w calu.
Na to dostałam odpowiedźZmienimy Cię.
Długo zastanawiałam się nad tymi słowami.Z jednej strony fajnie by było mieć znane 'przyjaciółki' Ale nie chciałam się zmieniać,nie potrafiłam,albo się mnie lubiło,albo nienawidziło.
Taka byłam.****************
Następnego dnia przyszłam do szkoły z myślą ze mam nowe "towarzystwo" gdy Kate i Alice,weszły do szatni ciepło mnie przywitały słowamiCześć siostra!
Trochę zaskoczona nic nie odpowiedziałam,tylko usmiechnelam się.
Usiadłyśmy na parapecie,
kiedy przyszła Olivia,uśmiechnęła się do mnie...
NIE MOGŁAM WYTRZYMAC
poszłam do niej tak ja kochałam jak siostrę..Ashley i Kate złe na mnie nie gadaly ze mną.
:))) 😙😙😙