Hey :x am revenit cu un nou capitol , nu o sa fie chiar cine stie ce din cauza timpului foarte incarcat ... dar sper sa va placa si va astept parerile >:D< .
_______________________________________________________________________
In dimineata urmatoare, trezirea mea a fost fortata din cauza unui mesaj primit de la Dia.
>> Neata printeso!M-am gandit ca sa-ti fac dimineata mai frumoasa
si sa te trezesc eu . Hai lenessoooo suusss din pattt . Ne vedem la scoala , byeee <<
Ooo super Dia, multumesc ca mi-ai stricat somnul mi-am spus in minte in timp ce sa ridicam lenesa din pat. Am mers in baie unde mi-am facut tualeta de dimineata, dupa am mers in dressing unde m-am imbracat cu o rochita neagra cu niste floricele jos, mulata pe corp, o pereche de pantofi cu toc, parul mi l-am lasat pe spate, mi-am luat geanta si am coborat jos in bucatarie. Pff unde naiba o fii tata ...Se pare ca nu-l gasesc, trebuie sa plec cat mai repede ca sa nu intarzii.
Am iesit trantind usa, nervoasa. Am mers grabita pana in fata scolii, unde am vazut-o pe Ashley ca se saruta cu Chriss . " Bine asta chiar e banal,tipa asta este prea proasta sau ma insel eu ?! nu vede ce " iubit " are langa ea " mi-am spus in gand . Am hotarat sa-i ocolesc pentru ca nu avem chef de ei chiar deloc . Am intrat in scoala unde am mers la dulapul meu, mi-am luat cartile pentru ora de engleza, dar din spatele meu se auzii o voce .
- Vad ca esti cu nervii la pamant .... !!
- Aaaaaaaaaaaaaaaaa !! am tipat eu uimita . Alex' ce naiba, vrei sa ma omori ?
- Hmm, nu asta imi era intentia dar , daca tot ai zis ... a spus el razand
- Seriosss acum sa nu te mai prind ca faci asta ! am spus eu sarcastica
- Bine hai du-te la ora ca intarzii nervoaso !!! a spus el cu un zambet dulce si in acelasi timp stupid.
Am intrat in clasa nervoasa,plictisita si obosita m-am asezat in ultima banca si am asteptat lenesa sa treaca ora,dupa 30 de minute simteam ca nu mai pot rezista ... In sfarsit se auzii "Sfantul " clopotel. M-am ridicat lenesa din banca, ca deobicei am ramas ultima si am iesit din clasa goala .
Am dat peste Alex' care ma privea si ranjea la mine . Am trecut pe langa el dandu-mi ochii peste cap . Am ajuns la dulapul meu unde am inceput sa-mi caut cartile pentru urmatoarea ora ...
- Heide cu mine . a spus Alex' stand rezemat de un perete.
- Unde? am spus eu uimita.
- Haide, vin-o ! ca si asa nu prea am chef de ore azi ...a spul el in timp ce m-a luat de mana pana la masina sa .
- Unde mergem ? am spus eu nervoasa
-O sa vezi ... a spus Alex' zambind
Am urcat in masina, Alex' a pornit-o imediat ajungand la locul propus de el in mai putin de 20 de minute . Am coborat incet, ramanand pe jumatat in masina, era o pajiste imensa, plina de verdeata umbrita de cativa copaci inalti si batrani, chiar de la prima gura de aer trasa adanc in plamani ma simteam in sfarsit bine .... poate prea bine.
- Deci ai de gand sa vii sau vrei sa stai asa toata ziua . a spus Alex'
- Ooo da, desigur vin acum . am spus eu inchizand portiera masinii ...
Alex' a asezat o patura la umbra unui copac batran care isi apleca crengile deasupra unui lac . A adus cosurile cu mancare si s-a asezat privind peisajul mirific.
- Chiar e frumos aici, am spus eu in timp de stateam in fata lacului privind peisajul de care eram inconjurata .
Alex' s-a ridicat incet de pe patura fara a face prea mult zgomot s-a apropiat de mine iar mainile sale m-au cuprins incet de spate lipindu-ma de el .