Hey all :x am postat un nou capitol ! Va astept parerile si criticile ... sper sa va placa , enjoy ! ;;)
___________________________________________________________________
- Cap 2 -
L-am privit insistent , am incercat sa nu-i arat ca imi este foarte teama , a ridicat capul si m-a privit in ochi . Erau extrem de frumosi nu am mai vazut o asemenea privire pana acum .Fara a spune ceva mi-a intins in mana lui medalionul meu , era primit de la bunica mea , niciodata nu am stiut ce inseamna stiu doar ca pentru mine era un lucru important si singurul de la ea pe care trebuia sa-l pastrez. L-am luat incet si am spus incercand sa zambesc cat de cat ...
- Multumesc . Cred ca mi s-a deschis geanta si a cazut .
El nu a spus nimic , mi-am luat medalionul si am plecat ... Dupa ceva timp am ajuns acasa am urcat direct in camera mea un mi-am lasat poseta si am mers sa fac un dus , ma tot gandeam la tipul acela foarte misterios . Chiar era ceva ciudat la el , ce naiba facea la ora aceia acolo ... singur ?! In fine nu stiu ce ma tot gandesc la asta , nu este treaba mea . Am iesit din baie m-am imbracat cu o pereche de pantaloni scurti mov si un meieut negru si m-am aruncat in patul meu pentru a lasa visele sa ma stapaneasca ....
A doua zi eu eram in piciaore inainte de a suna ceasul , soarele era sus pe cer si era mai frumos ca niciodata , am mers sa deschis fereastra pentru a lasa aerul dulce si curat sa umple camera .
Eu am mers in baie pentru a-mi face tualeta de dimineata , am incercat pe cat de mult posbil sa ma grabesc pentru ca azi era prima mea zi de scoala si nu vroiam sa intarzii . Am iesit cat am putut de repede din baie dupa care am mers in dressing unde am aruncat niste haine pe mine , mi-am luat geanta si am coborat jos la micul dejun .
- tata , ce faci ? am spus eu in timp ca sa asezam la masa
- Neata scmpo ! Ti-am facut micul dejun . a spus el
Dupa ce am terminat de mancat m-am ridicat repede de la masa l-am pupat pe tata si am iesit pe usa .
- Hei dragaaaa !! striga tata dupa mine
- Daaa spune . am spus eu in ttimp ce intram inapoi pe usa
- Eu azi merg la servici si s-ar putea sa intarzii ceva timp.
- Bine tata , nu-i nici o problema .
Am mers cat de repede am putut pentru ca trebuia sa ma intalnesc cu Dia la intersectie . Am astepatt-o in jur de cinci minute si iat-o ca apare.
- Heeeii Is imi pare rau ca am intarziat dar m-am trezit cam tarziu.
- Nu-i nimic haide sa mergem . am spus eu
- Si ai ajuns intreaga acasa aseara? a spus Dia chicotind
- Daa , chiar totul a fost bine. am spus eu ... m-am gandit sa-i nu-i spun nimic despre tipul acela inca.
Intr-un final am ajuns in fata scolii , m-am oprit in fata portii care era de 10 ori cat mine si am privit scoala de sus pana jos ... Era ingrijita pe dinafara si pusa la punct , avea un teren de baschet , unul de fotbal si tot ce-i trebuia .
- Hellloooo , Is vii sau ce faci? a spus Dia putin iritata
- Aaa ,daaa vin acum ...
Am intrat incet in scoala unde totul lucea ,chiar era frumoasa .Am mers la secretara sa-mi i-au orarul si cheile de la dulap. " Bun deci am matematica ,waa urasc matematica, adica sunt putne persoane carora le plac matematica" imi spuneam in gand , dar din neatentie am intrat intr-un tip prabusindu-l la pamant .