Suflet de vampir!

1.5K 36 10
                                    

Hei , m-am gandit sa scriu si eu o poveste ! :) . Si vreau sa aflu parerea voastra , de asemenea astept sa ma si criticati :d si sa-mi spuneti daca sa o mai continui sau nu ... :o3 !! ;;)

___________________________________________________________________________

Privesc afara ploaia care se izbeste de geamul masinii . Si iata ca ma intorc de acolo de unde am plecat .  San Pedro, Los Angeles , locul unde mi-am petrecut copilaria dar in urma mortii mamei am plecat ... iar acum tata a luat decizia de a ne muta la loc . Dar am uitat sa ma prezit ma numesc Isabella , am 17 ani si din nefericire viata mea nu a foat tocmai una de " printesa " . Pana la varsta de 5 ani am fost crescuta de bunici dupa aceia m-a luat mama in urma unei boli a murit si ea iar in cele din urma am ramas in grija tatei . Este cel mai bun om pe care il stiu , are grija ca sa nu-mi lipseasca nimic si sa-mi acorde clipe de neuitat petrecute impreuna desii are un program foarte incarcat mai ales acum ca a fost promovat si are propria lui firma in Los Angeles isi face timp sa fie langa mine la bine , la rau si in tot felul de situatii ...Dar iata ca am ajuns .

- Haide scumpo , sa coboram sa vedem noua casa . a spus tata incantat

- Haide tata . i-am spus eu

 Casa arata superb pe exterior dar in interior era splendida , foarte spatioasa cu 1 etaj si un living unde puteam sa lenevesc toata ziua la televizorul imens . Trebuie sa-mi vad camera neaparat am lasat bagajele din mana si am fugit sus . Mai intai am intrat sa vad baia era foarte frumoasa , avea chiar tot ce-mi trebuia . Am mers sa-mi vad si camera era chiar pe gustul meu , cu un pat gigantic si pufos unde puteam sa dorm fara probleme langa pat era o noptiera cu o veioza care avea  niste pesti care se invarteau , totul era minunat . Am coborat jos sa-mi i-au bagajele pentru a le despacheta .

- Hei cum este ? Iti place ? a intrebat tata zambind

-Da este chiar mai frumoasa decat ma asteptam ! Cum de ai gast o casa asa uimitoare ca asta? am intrebat eu curioasa .

-Eee secret ! Doar stiu ce-i place ficei mele . a spus el in timp ce ma ciufulea in cap

Ohh il " urasc " cand face asta , mi-am luat bagajele dupa care m-am apucat de despachetat ... " Woow ce dulap mare " mi-am spus eu in gand dupa ce am terminat de despachetat m-am trantit in pat era cu adevarat imens si pufos . Am luat telefonul si m-am gandit sa o sun pe Dianne o veche prietena de-a mea cu care am pastrat legatura in ciuda distantei chiar si dupa atatia ani .

- Alo , buna Dia ce faci?

- Buna , Is bine , tu ce faci ? a spus ea cu o voce incantata sa ma auda

-Pai bine , putin obosita . Ce zici ai vrea sa ne vedem ? am intrebat-o eu curioasa ce va raspunde

- Sa ne vedem ... adica vedem ?? , adica fata-n , fa-ta ?! See ... see...serios? a spus ea uimita si cu o voce entuziasmata

-Da sa ne vedem adica vedem , am spus eu chicotind . Exact ca pe vremuri .

- Degiiiigurr , debea astept ! a spus ea tipand

-Bine ne vedem in 20 de minute la vechea noasta cafenea . am spus eu

-Bineee . pe curand  . a spus Dia inchizand rapid

M-am imbracat rapid cu o camasa alba-albastra , cu o fusta colorata care-mi venea cu doua palme mai sus de ghenunchi , am mai adaugat o curea la fusta si o geanta pe masura , mi-am impletit parul intr-o parte mi-am luat ochelarii de soara si am coborat in graba .

- Taaataa , euu plec , pe mai tarziu ! am strigat eu ca sa ma poata auzii tata din bucatarie

- Unde te duci draga ? a spus tata iesind din bucatarie imbracat intr-un sort ...

- Ma duc sa ma intalnesc cu Dianne , si da ala jos esti caraghios ! am spus eu zambind

- Ha ha , esti foarte amuzanta scumpo , sa vii devreme , am gatit ! a spus tata

- Ooo nu , o sa mor de foame in seara asta , am spus eu chicotind si iesind din casa

Am mers ceva timp pana sa ajung acolo , dar imediat ce m-a vazut Dia mi-a sarit in brate ...

- Is , ce dor imi era de tineee ! spus ea strangangu-ma tare

- Sii miee , dar ia-o mai incet daca nu vrei sa ma sufoci . am spus eu zambind

- Haide sa mergem sa ne plimbam , avem multe sa ne spunem . a spus Dia topaind in sus de fericire ca ma vede

Am mers mai intai sa bem un suc , dupa care am mers in parcul de distractii , era urias... nu ne-am hotarat de unde sa incepem asa ca in loc sa ne certam le-am luat pe toate la rand ... in aproximativ o ora jumate le incercasem pe toate ... ne-am asezat pe o bancuta iar Dia a adus niste vata pe bat .

- Alba sau Roz? a intrebat ea jucausa

- Ohh , nu mi-ai uitat gusturile ... am spus eu . Cred ca o voi lua pe cea ....

- Pe cea roz .. a spus Dia rapid

- Tu chiar nu ai uitat ce-mi place . am intrerupt-o eu din chicotitul sau

- Pai cum as putea uita . a spus ea in timp ce musca cu pofta din vata pe bat

Dupa ce am terminat de mancat , ne-am ridicat incet de pe bancuta pe care am stat si am plecat in drumul spre casa ... Am mers incet pana la intersectia unde despartea drumul meu de al a lui Dia

- Oh m-am simtit minutat , chiar imi era dor sa petrec clipe de neuitat cu tine . a spus Dia

- Bine , sa treci maine pe la mine poate sa uitam la un fil sau ceva ... i-am spus eu

- Ce film printes-o ?! ai scoala maine sau ce de acolo de unde ai venit tu nu aveai scoala

- Ooo da asa este ! am uitat complet de scoala , pff urasc sa fiu tipa cea noua ! am spus eu dandumi ochii peste cap

-Bine deci ne vedem aici maine ca sa mergem la scoala . a spus ea in timp ce ma pupa pe obraz

- Bine Dia , saluta-i pe ai tai din partea mea am spus eu in timp ce sa indepartam  incet  de ea ...

- O sa-i salut ... a zis Dia in timp ce imaginea ei disparea in intuneric

Am mers ceva timp ... se facea din ce in ce mai intuneric , nu-mi placea deloc ... mi-am scos castile , le-am bagat in telefon si am inceput sa ascult muzica ...  mi-am lasat in ureche doar o casca pentru a mai auzii ceva... In timp ce-mi vedeam in continuare de drum in fata mea langa un colt statea rezemat un tanar ... era foarte ciudat tinea mainile in buzunar cu un picior lipit de perete , ma privea insistent am ezitat sa-l privesc , cu cat ma apropiam mai mult cu atat teama punea stapanire peste corpul meu ... " Nu o sa se intample nimic , o sa fie totul bine , e doar un simplu om " imi spuneam in gand .... Dupa inca cativa pasi am trecut pe langa el si l-am privit cu coada ochiului ...era imbracat intr-un tricou gri inchis mulat , o pereche de blugi negri  si cu parul usor ciufulit imediat ce am trecut pe langa el a lasat  capul in jos  ...

" Fuuai ... ce usurare ! " mi-am spus eu in gand ...Dar imediat o mana puternica m-a prins de brat , am inceput sa tremur din ce in ce mai mult  mi-am intors privirea iar in spatele meu era " tipul misterios " .....

Suflet de vampir!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum