Bölüm 4

41 1 0
                                    

Anlatan Engin

Yine bir hafta sonuydu sabah erkenden dersane için kurduğum alarma kalktım mutfağa gittim ve annemin kalkacağım saatten benim için daha erken kalkıp hazırladığı kahvaltımı yedim. 15-20 dakikalık uzaklıktaki dersaneye gittim. O gün icimde bi huzursuzluk vardı ama bunu hafta sonu olması ve Cem'in yattığını düşünürken benim dersaneye gitmeme bağlıyordum. ailem sürekli başarılı olmamı istiyor, ders çalışmam onlar için çok önemliydi. normalde çok uysal biriyimdir, kavga gürültüyle hiç işim olmaz.ama nedense o gün dersanede benimle aynı okula giden ama makine bölümünde olan bir çocukla (ben elektronik ve haberleşme bölümündeydim) tartışıp yumruklaştık. nedenini inanın hatırlamıyorum. aynı ergenlerin niye baktın lan ! muhabbeti gibi bir şeydi.tek bildiğim var ki ben suçluydum. zaten o gün tamamen sinirliydim. önceki derste de hoca ile tartışıp dersten atılmıştım. bunlar öğrenim hayatımda ilk defa başıma gelen şeylerdi.bu yüzden kötü bir gün geçirdiğimi düşünüyordum. tabi sonradan öyle bir gün için bile neler vermezdim. kafam bozuktu eve geldim ailem de anlamıştı bir şeyler olduğunu .ne olduğunu sorduklarında geçiştirmeye çalışıyordum ki telefonum çalarak beni yalan uydurma zahmetinden kurtardı. arayan Cem'di bizimkilere onlarda kalacağımı söyleyip Cemlere gectim.

Geçmişin SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin