Bölüm 5

18 0 1
                                    

Anlatan Engin

Kalacak eşyalarımı da ayarlayıp Cemlere gelmiştim.Apartmanın içine girip kapılarının önünde zile bastım. hemen sonra Cem kapıyı açtı. ancak daha onu görür görmez bir şeylerin yanlış gittiğini anlamıştım. yüzü solmuş, beti benzi atmıştı.gel gel dedi. içeri geçtim mete biraz sessizdi.bu yüzden ben de fazla bir şey sormuyordum onun bana bir şeyler anlatmasını bekliyordum.bu kadar yakın arkadaşımın böyle gözükmesine tahammül edemedim ve sordum kötü gözüküyorsun neyin var ? meğer Cem de bu soruları sormamı bekliyormuş. hemen mevzuya girdi. ancak öyle şeyler anlatıyordu ki yakın arkadaşım olmasa okkalı bir hasgibtir çekerdim.ama tanıdığım ve güvendiğim birisinin böyle olaylar anlatması çok garip geliyordu. olum benimle taşak mı geçiyorsun diyesim vardı ama suratındaki ifade onun çok ciddi olduğunu gösteriyordu. inanmasam da biraz teselli edip konuyu değiştirmeye başladım. direk dersanedeki olaylardan bahsettim.ama çok bariz yapmış olacağım ki abi burada ciddi bir şey anlatıyorum.sen konuyu değiştiriyorsun diye sinirli bir şekilde çıkış yaptı. Cem'de cidden bir şeyler farklıydı. tanıdığım güvendiğim mete gibi değildi sanki. biraz daha anlattığı konuya inanmaya başlamıştım çünkü metede değişiklikler seziyordum. hatta birden fark ettim ki Cem'in boynunda kına vardı. bildiğin turuncu kına. bunu söylediğimde çok şaşırdı ve kına yaptırmadığını söyleyerek tuvalete aynanın karşısına gitti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geçmişin SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin