1 săptămână mai târziu...
Timp de 1 săptămână am vorbit cu Josh.
Simt ca il cunosc de o viață.
Sincera sa fiu am început sa il plac..foarte mult...
După 3 săptămâni de vacanta,iată ca începe si școala.. Yeyyyy<3....mint o urascc ce prost e ala care a făcut scoala.
E dimineața îmi fac un dus,mănânc si aleg haine cu care sa ma îmbrac ...sa va spun? ..ok...un tricou negru cu blugi negri rupti in genunchi si botine negre:))
Dintr-odata primesc un apel de la Josh...credeam ca m-a uitat.
-Buna iubirea mea.
-Buna Josh
-Ce faci?
-Bine ma pregătesc de școală.
-Nu mai am răbdare sa te vad,rade pervers
-Mmmm....as vrea si eu asta dar tu....,spun eu trista
-O sa vina si acel moment...si este foarte curând
-Daca spui tu....
-Azi când o sa te vad...o sa fii superba ..cum ești mereu
-ooo ce sa spun,rad eu
-ok te iubesc si țin mult la tine sa nu uiți,spune el serios.
-Te pup...pa-pa.
Deci nu pot sa cred Josh este așa afectuos cu mine si ma iubește mult...as vrea așa mult sa il vad..Ajung la școală ,nimic nou .. dăă doar e școala ce tâmpita ești..of nu trebuie sa mai vorbesc cu mine așa mult....
Deja e 16:30 orele au trecut ff repede..as fi vrut sa il vad pe Josh.Primesc un apel este de la Josh..
-Josh,spun eu fericita
-Iubirea mea...ieși afara
Seriosss? Josh ma cheamă la el? Nu pot sa cred.
-ok,spun eu fericita.
Ies afara vad mai multi băieți...dar nu stiu care e Josh.
Observ ca vine la mine un băiat cu ochi albastri,înalt,parul blond lăsat pe spate si bine facut...oare e Josh?
Ajunge la mine si spune:"hei iubita de când aștept sa te vad si sa fiu așa aproape de tine".....nu pot sa cred ca e acel Josh care mi-a furat inima...dar el nu știe ca il plac..si ca am început sa il iubesc....Dintr-odata vad ca sunt in brațele lui si este așa bine,ma strânge tare in brațe iar buzele lui ajung pe fruntea mea...iar el îmi spune încet "te iubesc" ...iar eu ma topesc acolo si ma înroșesc toată..