Capitolul 12

41 3 0
                                    

5 zile mai târziu .......

Este sâmbătă ,asta înseamnă ca Josh o sa vina la mine vreau sa petrec mai mult timp cu el.
Înainte de toate îmi fac rutina mea de dimineața :un dus fierbinte ,îmi aleg tinuta si mănânc .

Josh mai are puțin si ajunge iar eu inca nu sunt gata.
Am ales sa ne uitam la un film pentru ca nu am făcut aste de mult timp.

Am uitat sa precizez ca Josh o sa doarmă la mine.
18:45 ,Josh este in fata ușii,ma duc sa deschid si ii sar in brațe,iar el ma săruta scurt pe buze.

Este ora 22:50 filmul s-a terminat ,iar eu ma duc sa îmi fac un dus...
Dintr-odata simt o atingere plăcută pe spatele meu ...când ma întorc il vad pe Josh,iar in acel moment ma înroșesc toată pentru ca sunt dezbrăcata in fata lui.

Josh avea pe el doar niste pantaloni scurți ,dar in câteva secunde nici pe aia nu ii mai avea:))
Josh se lipește de mine,se apropie ușor de buzele mele pentru a ma săruta ,iar eu ii răspund la sărut .

Buzele lui sunt presate tot mai mult de ale mele pana când limba lui încearcă sa ajungă in gura mea ,iar atunci este al 3 -lea război mondial intre limbile noastre.

Josh ma ridica iar eu îmi țin picioarele pe bazinul lui,in acel moment ma trece un fior de nedescris iar eu gem de placere .

Josh îmi spune la ureche "Te iubesc mult si vreau sa fii a mea pentru totdeauna ".

După acele clipe minunate petrecute cu el ...ne întindem in pat.Josh ma întreabă daca vreau sa merg cu el la cina (la familia lui)pentru ca vrea să-i cunosc fratele si sora.
Eu ii spun" mi-ar placea mult".

Este dimineața ,ma trezesc cu parfumul lui Josh invadandu-mi nasul caci eram cu capul pe pieptul lui bine făcut ...
Josh doarme așa frumos ,nu vreau sa il trezesc si plec cu pasi mărunți din camera.

Sms\\01:00❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum