4 zile mai târziu.....
Mă înțeleg cu Josh tot mai bine pe zi ce trece,dar simt că îmi ascunde ceva,dar nu stiu ce....
Sâmbătă, ora 11:45.....
Mă trezesc din cauza soarelui care îmi bate in față, mă ridic din pat și îmi fac rutina mea de dimineață: un duș fierbinte ,mănânc pâine prăjită cu unt și mă îmbrac cu ceva comod.
Pentru că nu am ce face aleg să mă uit la un film ,dar nici de ala nu am chef ,vreau sa vorbesc cu Josh dar are telefonul închis ,să fiu lângă el,să il sărut si să mă uit neîncetat la el.
De ce simt ca Josh este asa distant cu mine?.....oh ,sunt sigura că îmi ascunde ceva...
"Ding-dong"," Ding-dong "
Oare este Josh ?...spun eu fericită in mintea mea.
Când deschid ușa fața mi se întristează pentru ca nu e Josh...e fratele lui..-Bună, spun eu
-Bună.
Pare foarte îngrijorat ,oare ce are?
-Trebuie să îți spun ceva ...mama a fost transferată in alta parte si....
-Nu înțeleg, spun eu
Dintr-odata apare Josh.
-Frate vreau să ii spun eu...
-Ce să îmi spui?....întreb eu
Josh...vorbește...
-Iubire....
-La naiba Josh...spune..
-Știi ca mama are o slujbă la care ține mult...
-Așa..și?...ce e cu asta?
-A fost transferată în altă parte ,acolo câștigă mai mult...așa că....
-Ce????.....nu îmi spune că mă părăsești....
-Nu vreau să plec de lângă tine,te iubesc mult,dar nu am ce face....În acel moment am simțit cum mi.a picat cerul in cap și am izbucnit in plâns.....cum sa trăiesc fără el?...
Sper să vă placă:*
Oare o să plece Josh cu mama lui?
Nu uitați de steluță:***
Continuarea o pun mai târziu :3