Selam yazmıştı..
Hiç sevmezdim bana selam diye yazan insan tiplerini hatta cevap bile vermezdim öyle yazan kişilere biraz burnum havada gibi hissedebilirsizin lakin bana merhaba falan denmesi daha samimi geliyor.Ama bu dediklerim tabikide yosunu kapsamıyordu.Çünkü yosun farklıydı.Selam diye mesaj atan çoğu kişi peşimde olanlardı bizde roller değişikti ben onun peşindeydim ve o ilk adımı atmıştı.
Tabiki de direk mesajına karşılık verdim:
'Selam'
Selam vermişti bende selam vercektim başka ne yazabilirdim ki? Neyse ondan mesaj gelene kadar biraz kendimden bahsedeyim.Esmer hafif kısa boylu ve biraz toplu kızıl saçlı çekik gözlü elmacık kemikli tatlı mı tatlı sempatik biriyim.Gözlerim çekik çünkü tatarız.Asyadan geliyor soyumuz nasıl olcaktı ki sanki gözlerim.İki kız kardeşiz. Benim gibi bir tane daha geliyor arkadan. Adı Ada 6 yaşında ve hiç anlaşamıyoruz.
Bildirim geldi ve mesajıma cevap vermişti:
'Napıyosun'
Napcaktım oturuyorum dicektim ama o bana geç cevap vermişti bende biraz geç cevap vermek istiyordum ama biran önce de muhabbet etmeye başlamak istiyordum.
'Oturuyorum sen napıyosun' dedim.
Çok geçmeden cevap geldi.
'Bende. Tanıyamadım seni?' dedi.
Zaten tanışmıyorduk ki salağa bak egoist birine benziyordu tanıyamadım tanımıyorsun zaten bu belli bişey. Neyse sinir ola ola cevap verdim:
'Tanımıyorsun zaten bende seni tanımıyorum' dedim
Veee bana ne dese beğenirsiniz;
'Kampüsten bir kıza benzettim seni o sanmıştım kusura bakma tanıdık geldin' dedi.
Offf. Rezil olmuştum sanki çocuk beni kampüsten bi kıza benzettiği için mesaj atmıştı. Ona zaten tanıdık biri olduğumu göstermeliydim daha fazla salağa yatamazdım.
'Tanışmıyoruz ama çok denk geldik otobüste' dedim.
Al işte mala bakın verdiği cevap beni iyice çileden çıkarttı otobüste gözümün içine bakan çocuk beni burda tanımamazlıktan geliyor.
'Hangi otobüs gün içersinde çok otobüs değiştiriyorum' dedi.
Cevap vermicektim kendimi çok ezilmiş gibi hissettim sanki çocuğun peşindeymişim gibi evet peşindeydim aslında ama bunu ona hissettirmemem lazımdı.
'Aaa meşhur 128' dedim.
Otobüsün numarası 128di.Ve bir bildirim sesi daha.
'Tamam tanıdım seni' dedi.
Allahım bu çocuk beni benden alıyordu iplemez tavırlar falan zordu bunun oltaya takılması , diye düşünmüştüm ilk başlarda ama öyle olmadı.Birbirimizi tanımaya başlamıştık.Yavaş yavaş arkadaş oluyorduk ve işin ilginç tarafıda ne biliyomusunuz Yosun Yusufun kuzeni çıktı ama bunu öğrenme şeklim çok değişik oldu. İlk bölümde yazmıştım Yusufun abisi Yakupun facebookundan aramıştım yosunu daha sonra yakupun fotoğraflarına bakarken fark ettim kuzen olduklarını ama bunu bildiğimi ona çaktırmıcaktım.Bana kuzenin yanında kaldığını söyledi aslında bizim semtte oturmuyormuş.
'Kuzenin kim senin' dedim ağzını aradım.
'Yakup Kaya' dedi.
'Tanımıyorum malesef dedim.'
Onu tanımıyor olmam nedense hoşuna gitmişti;
'İyi bari' demişti bana.
Yosun öyle diyince canım bu duruma sıkılmıştı ve ona:
'Aaa dur yakup yusufun abisi değilmi' dedim.Bilmeliydi benim onları tanıdığımı.
'Evet tanıyormusun yusufu' dedi
'Tanıyorum 8. sınıfta beraber okumuştuk' dedim.Bana ona söyleme konuştuğumuzu demişti bay gizli neden böyle demişti bilmiyorum ama kafama takılmıştı.Daha sonra akrabalarının onun hayatını bilmesini istemediğini söylemişti bu onun en doğal hakkı zaten kalkıp yusufa ben senin kuzeninle konuşuyorum diyemezdim kendimi rezil ederdim.Niye rezil olcaksın diye sorarsanız 8. sınıfta Yusufa aşıktım evet evet yanlış okumadınız Yosunun kuzeni Yusuf ergenlik döneminde kalmış bişeydi fakat korkmadı değilim ilerde bu karşıma engel olarak çıkarsa diye.Aslında yusuf onu söylicek biri değil ama bilemezsiniz ki kuzenlerin arasında nasıl bir bağ var yusuf söyler mi söylemez mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üniversiteli Bey
Teen FictionBir liseli kızın üniversiteli bir çocuk ile yaşadığı aşk. Daha üniversiteye yeni geçmiş İzmire yeni gelmiş ailesinden uzakta okuyan genç erkek ve lise son sınıf öğrencisi ygs sınavına hazırlanan ailesi ile hapis hayatı yaşayan genç bir kız. Aşkları...