Emre hep sevgili konularını açtığı için ona çok kızmıştım.
Odamda ders çalışırken annemin sesini duydum.
-Ezgi hadi gel yemek hazır.
Aşağıya indim. Pek yiyesim yoktu. Bir kâse çorba içip odama çıktım
Ders çalışırken birde telefonumun ekranı açıldı. Elime aldığımda Emre'den mesaj geldiğini gördüm. Bir an kafamdan açmamak geldi ama kendimi tutamadım. Mesajı açtım. Emre "yarın seni almaya geliyim mi?" diye mesaj göndermişti. Hiç cevap vermeden yerine koydum. Bir süre sonra tekrar mesaj attı. Mesaja baktığımda "?????" gönderdiğini gördüm. Artık bir cevap vermeliydim. İçimden kabul etmek gelmiyordu çünkü ona olan kızgınlığım geçmedi. Ona "hayır babamla gidicem" diye mesaj attım. Mesajı attıktan 1-2 dakika sonra "tamam",diye mesaj attı. (Demek ki benden hoşlanmıyo. Hoşlansaydı nedenini filan sorardı.)
Akşam bu konuyu çok düşündüm. Bu konuyu bu kadar takmamın nedeni galiba Emre'den hoşlanmam. Bu konuyu düşünürken uyuya kalmışım. Sabah tam 1 saat erken kalktım. Hazırlandıktan sonra bir sandiviç hazırlayıp yedim. Hazırlığım bittiğinde daha annemin ve babamın kalkmasına 15 dakika vardı. Annemin yanına gidip ona erkenden çıkacağımı söyleyip evden çıktım. Yolda giderken kulaklıklarımı takıp şarkı dinledim. Şarkı dinlerken yine aklıma Emre geldi. Galiba gerçekten Emre'ye aşık oldum.
Okula vardığımda okulda hiç kimse yoktu. Sınıfa çıktım. Sırama oturup kafamı masaya koydum ve müzik dinlemeye devam ettim.
Bir an uyuya kalmısım. Uyandığımda Emre bana bakıyordu. Gözlerimi açar açmas kafamı çevirdim. Emre bir sorun olup olmadığını sordu. Sorun yok diyip yalan söyledim.
Öğle saati geldiğinde zil çalar çalmaz telefonumu alıp dışarı çıktım. Arkamdan Emre hızlıca geldi. Beraber bir masaya oturduk.
-Ben bir şey mi yaptım?
-Sadece biraz moralim bozuk o kadar.
-Bana anlatmak ister misin?
Birden aklımdan Emre'ye ondan hoşlandığımı söylemek geldi. Birden duraksadım ama biraz düşündükten sonra söylemeye karar verdim.
-Emre sana bir şey söylemem lazım.
-Dinliyorum
-Ben....ben....ben senden hoşlanıyorum.
Sözümü bitirdikten sonra arkadaşları Emre'yi yanlarına çağırdılar. Emre hızla masadan kalkıp yanağıma bir öpücük kondurup hızla arkadaşlarının yanına gitti.